Geen USB?

Chrisjemol

Forumguru
dat witte vlakje onder de armsteun is de verlichting, doe hem maar eens open als de verlichting aan staat ;)
mijn S2 heeft onder de armsteun (in de wand waar bij jou dat bakje met muntjes ligt) een MDI aansluiting
daar kan dan gewoon een MDI to USB kabeltje in en dan werkt het normaliter gewoon met je radio

zoek daar dus nog eens

tevens heb je 2 soorten BT modules, de 'premium' waar je dus ook naar kan streamen enzo, en de normale
 

JeSko

Forumguru
@Chrisjemol

Oef gelukkig heb ik er dan niet aan liggen peuteren haha :D, weer zo'n tof dingetje ontdekt dan, het zit hem bij deze wagen echt in de details.

Dat ga ik morgen meteen checken! Daar zit inderdaad wat maar ik wist niet goed wat het juist was, het zou geweldig zijn moest ik zo muziek via mijn usb's kunnen beluisteren. Enorm Bedankt voor de tip :thumbsup::thumbsup::thumbsup:
 
Even inhaken op details! Dit zag ik vorige week pas!

lampjes achter de deur grepen (gaan trouwens niet aan als je echt wilt uitstappen)
5708BA02-52C7-418A-AEDE-F960D4A21863.jpeg
 

Chrisjemol

Forumguru
Staan aan in donker. Rij maar eens in donker met je lampen aan. Dan zie je ze schijnen
Tevens bij je achteruitkijkspiegels zitten 2 lampjes die naar beneden op je versnellingspook schijnen
 

JeSko

Forumguru
@Chrisjemol

Daarom dat ik het nog niet heb gezien, maandag rijd ik normaliter voor het eerst in het donker met de Skoda, dan gaat dat alles me waarschijnlijk opvallen. Zijn erg leuke features, het maakt zo'n interieur in het donker nog nog aangenamer.
 

Japanese Power

Donateur
Het is maar net wat je wilt. Saab heeft altijd de optie gehad dat je alle interieurverlichting uit kon schakelen tijdens het rijden waarbij alleen de kilometerteller in het midden bleef branden in het donker. Idee was voortgekomen uit de SAAB-vliegtuigen.
 

JeSko

Forumguru
@Chrisjemol

Net gekeken en jammer genoeg heb ik ook die aansluiting niet:mad: jammer dat een auto met Pano, Automatisch inparkeren, etc etc tekort is gedaan aan simpele usb'tjs door de vorige eigenaars.
 

Chrisjemol

Forumguru
Ja inderdaad MDI wel
Verloopje is zo geregeld

maar als TS geen MDI heeft wordt het denk ik op de aux vd radio aansluiten in handschoenenkast ofzo
 

brepus13

Forumguru
@Chrisjemol

Net gekeken en jammer genoeg heb ik ook die aansluiting niet:mad: jammer dat een auto met Pano, Automatisch inparkeren, etc etc tekort is gedaan aan simpele usb'tjs door de vorige eigenaars.

Zoals je zelf ook al eerder aangegeven hebt is de S2 überhaupt nooit geleverd met usb.... hij is dus niet tekort gedaan. Ik gebruik zelf in mijn sigaretten aansteker een usb ding voor opladen telefoon. Verder gewoon lekker muziek streamen. ( heb trouwens de radio veranderd voor een Android ding waardoor ik nu 2 usb poorten heb en zelfs direct uit de spotify app kan afspelen. Er zijn dus genoeg mogelijkheden.
 
Bovenaan Onderaan