Geen sportonderstel op Greenline Businessline Combi

serum

Senior Member
Ik ben blij met de zwarteachterspoiler. Staat goed bij de raceblue. Misschien had ik hem zelfs wel zwart laten spuiten als hij blauw was geweest. Smoelt goed bij het geheel.
 

Antera

Donateur
Van de week was er nog een van 2 maanden oud met een green onderstel. Heel apart af en toe.
zwarte spoiler mistaat idd niet
 

030

Forumguru
Hmm, ik zou hem gaan vervangen voor een RS exemplaar, maar toch vind ik de meegespoten spoiler niet misstaan.
 
Even on topic :) Donderdag kan ik mijn Greenline gaan ophalen, besteld in april... nu stond in de folder die ik had (prijslijst januari) sportonderstel - maar tegenwoordig wordt dus dat "dynamische" onderstel geleverd. Geheid dat ik die dus ook heb.

Is het te zien of je een dynamisch of sportonderstel hebt? Iig ligt hij een tikkie lager dan de andere Octavia's bij de dealer (geen greenline overigens). Kwam er gisteren pas achter dat de 'feature set' is veranderd bij het doornemen van de folders met een collega....

Offtopic: Zwarte spoiler staat fantastisch bij het race blue - niets meer aan doen!
 

Antera

Donateur
Er is een standaard onderstel (dynamisch is hetzelfde) of een verlaagt green line onderstel wat niet meer geleverd word een iets duurdere naam maar geen verschil met de niet green line's
 
Bovenaan Onderaan