Geen sportonderstel op Greenline Businessline Combi

MarcoO2

Forumguru
Hoe weet het agentje zonder kentekenbewijs wat je auto mag trekken? ICT en politie gaat niet echt goed samen, online opzoeken etc. is allemaal niet echt betrouwbaar volgens mij.
Dat is tegenwoordig uitermate betrouwbaar. Ik kan het weten, want ik werk beroepshalve veel met de politie samen en heb bovendien zelf ook toegang tot die databases van de RDW. Dáárvoor hoef je de hele santekraam van fysieke papieren echt niet in de lucht te houden.
 

Artbij

Senior Member
Er zijn nog steeds delen van NL met slechte ontvangst bijvoorbeeld. Ook hebben bv BOA's geen toegang tot specifieke apparatuur voor agenten etc.
 

Canon-Eye

Forumguru
@Joske : dat zijn ambtenaren (niet zijnde politieagenten of marechaussees) met een toezichthoudende taak, die een (doorgaans beperkte, op hun specifieke vakgebied betrekking hebbende) opsporingsbevoegdheid hebben.

Voorbeeld: boswachters, ambtenaren van de Voedsel- en Warenautoriteit, etc.
 

MaRco2

Forumguru
@Joske : dat zijn ambtenaren (niet zijnde politieagenten of marechaussees) met een toezichthoudende taak, die een (doorgaans beperkte, op hun specifieke vakgebied betrekking hebbende) opsporingsbevoegdheid hebben.

Voorbeeld: boswachters, ambtenaren van de Voedsel- en Warenautoriteit, etc.

Vergeet de flitsbrigade niet en speurders naar illegale radiostations.;)
 

Canon-Eye

Forumguru
...en de toezichthoudende dierenartsen van de NVWA (aparte categorie, voorheen Rijksdienst voor de keuring van vee en vlees), treinconducteurs en nog veel meer al dan niet geüniformeerde types, met z'n allen samengevat onder "etc."...
:jaja:
 

VWim

Forumguru
Net als met blad op de spoorvorming en ijs op de spoorvorming. De conclusie is daarom eerder; er zijn weinig omstandigheden waarbij ze er wel komen...
 

Jstruijk

Senior Member
Bij mij ook niet. Dealer heeft ter compensatie mijn Greenline spoiler in kleur laten spuiten dus ik ga niet meer klagen.....

Heb je wellicht een foto van de meegespoten spoiler? Ben erg benieuwd hoe dat er in die kleur (zelfde als ons) eruit ziet.
 
Bovenaan Onderaan