Gebruiks ervaring Octavia 3

dutchman79

Senior Member
Even iets compleet anders:
Een week geleden in een huurauto die op het vliegveld klaarstond, een Citroen C4 Picasso. Had een heel simpel en doeltreffend systeem als waarschuwing voor auto die je inhalen (zowel links als rechts) en precies in je dode hoek zitten: er gaat dan een fel klein oranje lampje in de buitenste rand van de spiegels oplichten.
Ik vond het meerwaarde hebben.

Heeft Skoda ook iets dergelijks ?
 

auriga

Forumguru
Ook Nissan heeft dit ook als optie (safety shield), maar is wel foutgevoelig. 's avonds met regenweer "spookt" het regelmatig rond de auto.
 

Rene C

Forumguru
Iets anders wat me opvalt / tegenvalt.

In de Seat hiervoor kon ik wanneer ik de schakelaar van de binnenverlichting gebruikte de gehele binnenverlichting aanzetten - ook die achterin. Nu bedient hij alleen het gedeelte voor en niet bij de passagiers achterin. Kan dit middels VCDS/VAGCOM worden aangepast??
 

res-q

Senior Member
Hm, bij mij bedient die kantelschakelaar alle binnenverlichting, zowel voor als achter. Wat jij beschrijft herken ik dus ook niet. Lijkt me dus niet goed, en zou even mee langs de dealer gaan :-)
 

tha a

Senior Member
icm panoramadak bedien je alleen de voorlampjes. Achter kun je alleen bedienen door deurcontact op de schakelaar in de lamp.
 

wimpie33

Senior Member
In een Superb heb je vaak sfeerverlichting in plek in de waar in een O3 de standaard binnenverlichting zit kan dit ook in een O3
 

wimpie33

Senior Member
Kan iemand mij vertellen welke clips er zitten bij sunni boys voor de combi. Ik heb geen clips voor de achterste zij ramen daarom vallen ze steeds eruit. Dealer had ze geplaatst
 
Bovenaan Onderaan