Gebruiks ervaring Octavia 3

widojo

Actief lid
Wat ik persoonlijk minder vind is dat ik niet vanuit mijn maxidot display kan zoeken in mijn telefoonboek, dat moet ik via de Columbus doen.

Grappig dat je dit zegt en nu weet ik wat ik mis. Ik heb een paar maanden met een Rapid gereden en daar zag ik het wel.
Aan de andere kant is de spraak functie van de Columbus VELE malen beter dan van de Admusen en is kijken op het scherm eigenlijk niet meer nodig.
 

Hans_RS

Forumguru
ik kan wel scrollen in de maxidot in de oproepenlijst... (niet hetzelfde, maar wel gemakkelijk als je een gemiste oproep wilt terug bellen + de meeste contacten die ik bel, staan daar dan meestal ook in)

staat die er niet tussen, gebruik ik zoals widojo zegt, de spraaksturing. werkt in 9 van de 10 gevallen perfect.
 

lugolux78

Forumguru
Gisteren ontdekte ik krassen op het leer van mijn stuur.
Geen idee hoe die daar komen, maar nu ik het weet voel ik het. Erg vervelend :(
Trouwring? Heb ik op a4 ook gehad. Draag daarom geen Trouwring meer hahah (ben heel wat afgevallen en is nu te groot, dus kras gevaarlijk)
 

jelleg

Lid
Wat mij na 32.000 km toch wel tegenvalt is de kwaliteit van sommige interieurdelen. Ik heb nu voor de tweede keer dat de twee delen van de armsteunen van de portieren voorin aan het 'wijken' zijn. Die naad wordt groter.
ImageUploadedByTapatalk1409299024.767179.jpg

Het is al 1x hersteld, toen was het nog veel erger. En nee, hij heeft niet in de tropische zon gestaan.

En wat ik ook zeer irritant vind, is dat de keyless entry niet werkt op de achterportieren. Dat is bij een Megane beter voor elkaar. Ik wil regelmatig even wat op de achterbank leggen, maar dan moet je eerst de greep van het voorportier aanraken om te ontgrendelen. Simply NOT clever.

En ik heb vaak ruzie met de eerste versnelling en z'n achteruit. Wil ik naar voren rijden, staat ie z'n achteruit. Heeft me al paar keer bijna schade opgeleverd. Mijn wederhelft en collega hebben dit ook ervaren, zijn wij nou de enige?

Maar voor de rest, heerlijke auto
 
Bovenaan Onderaan