Front Assistant standaard op Elegance en Elegance Businessline!

LA zat standaard in het pakket Elegance... Ik heb nu niet onmiddellijk de bestelbon bij me om te zien in welkeen van de drie. Maar ja, hij was effectief wel besteld. Toen ik vandaag langs ging in de showroom stond het ook nog steeds onder het pakket als zijnde beschikbaar. Volgens de dealer is het nu wel weer met de LA.

De wagen is idd in België besteld. Zonder FA idd, maar er was sprake dat deze als "tegemoetkoming" toch zou op de wagens zitten, ook door m'n dealer bevestigd. Bij levering bleek dit niet het geval te zijn. Dit vind ik ook niet erg, ik vind de neus mooier zonder FA ;) Het was gewoon ter info dat ik het even vermelde. De LA daarintegen was wel besteld.
 

timg

Lid
Toen ik vandaag langs ging in de showroom stond het ook nog steeds onder het pakket als zijnde beschikbaar. Volgens de dealer is het nu wel weer met de LA.

Toch triest hoe die dealers (niet) ingelicht worden. LA komt niet meer voor de lente 2014 beschikbaar in België is het laatste wat ik ervan gehoord heb. Trouwens €140 tegemoetkoming op een optie die volgens mij toch meer kostte in het begin vind ik maar een magere troost. In de UK wordt sinds oktober ACC ook niet meer uitgeleverd...

Het verschil tussen Skoda en Audi zeker?
 

Maik

Actief lid
Ach zoals een vriend van me zegt :
Je kunt een Skoda wel op een Audi proberen te laten lijken, maar het is en blijft een Oost-blok traktor :-)

Ach ja, ik hoop dat ik er happy mee word (zal vast goed komen ;))
 
  • Leuk
Waarderingen: timg
Toch triest hoe die dealers (niet) ingelicht worden. LA komt niet meer voor de lente 2014 beschikbaar in België is het laatste wat ik ervan gehoord heb.

Dat is idd triest van horen, mijn dealer is daar allesinds niet van op de hoogte, vandaar dat hij ook in zijn showroom nog altijd die LA aanbied... In mijns inzien moet dat toch allemaal beter kunnen.
 
Bovenaan Onderaan