Fout in aandrijfsysteem melding

Goede avond,

Bij ons is de auto sinds vorige week weer terug. Op dit moment lijkt het erop dat Jos uit Dieverbrug zijn reputatie waar maakt.

Ik zeg bewust ‘op dit moment’. Gezien de ervaring van hetisweergezellig. Inmiddels heeft de auto iets meer dan 600km gelopen sinds teruggave en voorlopig zonder probleem. Bedoel trouwens niet dat ik aan Jos twijfel, wel aan evt gedrag van VAG techniek.

Ik ben van plan Jos de exacte details te vragen maandag of iig deze week. Het was weer is irritant druk (auto kwam terug de dag voor ik weer een aantal dagen in het buitenland was) dus nog niet heel uitgebreid mee bezig geweest. Wat ik voor nu begreep is dat het in het motormanagement zat. Daar zat een code in die zij (als VW expert) niet kende. Deze hebben ze overschreven met een code die ze wel kennen en toen liep hij ineens prima.

Zodra ik meer weet of het toch weer fout gaat laat ik van mij horen.

@Paul1985 dst is dus onze ervaring ook met de dealer. De naam wil ik inmiddels best noemen. Van den Brug in Drachten. Wat heel jammer is want tot dit euvel vonden we het een fijn bedrijf. Voorlopig lijkt het dus op alleen als alles goed gaat. Zodra het lastiger wordt geven ze niet thuis en ligt alles aan jou…..

Bovenaan Onderaan