Columbus Flitspaal meldingen Discovery PRO

micky

Forumguru
Ik heb nog wel een stemmetje hoor van de Citigo! :tongue:
De navi van de Citigo zegt bij iedere km die je te hard rijd, Pazzzz Op! :yeehaa:
En die melding krijg je ook als je de navi niet gebruikt. :yeah:

Hmm, ik wil juist te snel rijden, die melding kan ik missen als kiespijn, behalve als er een streber in de berm staat....
 
  • Leuk
Waarderingen: TL@

Klaasje

Forumguru
Ik gebruik de flitspalen niet, maar wel andere poi's zodat ik er naartoe kan navigeren als ik eens ergens in het buitenland naartoe wil
 

Darkside

Forumguru
Coyote is toch een betaal service?
Zelf ga ik wel gewoon pois met flitspalen gebruiken. Ben er nu wel aangewend en vind het op zich wel fijn.
(wacht met smart op mirrorlink/android auto waardoor je FM gewoon als app kan gebruiken op je columbus ....)
 

AndreM

Forumguru
Hier een even flits mededeling!!!! :koffie:

Op de A15 ter hoogte van het Vaanplein bij hm paaltje 56.6 staan ze in beide richtingen te flitsen. :banghead:
Hou hier rekening mee en pas uw snelheid aan. :cheer:
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Joske

Forumguru
jah.. coyote is imho duur, tenzij je echt wel zo een laagvlieger bent en véél snelle km's wilt maken op een jaar.. :lezen:

het werkt wél goed, dat moet ik wel toegeven maar toch. :)

@TL@ heeft er eentje ingebouwd overlaatst, die heeft er wel wat ervaring mee
 

Darkside

Forumguru
gebruik de gewone versie van FM.
En dat voldoet prima.
net even coyote geinstalleerd en op zich ziet het er goed uit.
Vooral dat je de camera van je toestal kan gebruiken om de weg te "projecteren " op je mobiel en daar de info op krijgt.
Maar geen zin om hiervoor een abbo te nemen.
(dan had ik net zo goed een 308 kunnen nemen met de peugeot services dongle voor 120,- (daar zit coyote er bij))
 

Rick

Senior Member
Camsam is een perfecte app voor flitsers in het buitenland. Je kunt evt in NL synchroniseren als je geen dataverbruik in het buitenland wilt. Natuurlijk loop je dan wel achter met mobiele flitsers. Als je datagebruik hebt afgekocht kun je hem gewoon aan laten staan. Heb er goede ervaringen mee.
 

Rick

Senior Member
Ah ik zie het. Ik gebruik hem op mijn blackberry, en de basis daarvoor is de android app. Jammer voor de IOS-ers.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

tist

Actief lid
vandaar dat ik het ook niet installeer.. heel die POI-rotzooi, had al gelezen dat je er toch geen melding van kunt krijgen dus dan moet de navigatie altijd opstaan plus moet je er nog naar zitten loeren ook.. nee, toch maar niet :D

Dat "loeren" mag hoor, enkel films dat is er over blijkbaar.
Waarom geen toestel dat vele euro's goedkoper is ZONDER die dvd mogelijkheid?
Aanrekenen en niet leveren is blijbaar "IN", de "lederuitvoering' indachtig.:pieker:
 

micky

Forumguru
camsam is er wel geweest voor ios, maar ik kon hem ook niet vinden, ik ben dus nog op zoek naar een app voor Duitsland, wie o wie helpt me, Blitzer.de (zelfde als camsam) is alleen maar in de duitse store te kopen en die accepteerd mijn itunes account niet.
 
Bovenaan Onderaan