Columbus Flitspaal meldingen Discovery PRO

TL@

Forumguru
Werkt dit ook in NL? Flitsmeister werkt S U P E R

Niet zo goed, Nederlanders zijn nog gierig..euuh zuinig :D en gebruiken het dus niet zoveel, gemiddeld maar een verkenner of 10-20 op de snelweg en dat is niet veel. Binnendoor is het helemaal niet betrouwbaar. Flitspalen staan er natuurlijk wel allemaal in.

Heb ik ook een maand geprobeerd, maar dat abonnementsgeld is echt belachelijk hoog..

Op de smartphone vind ik het eigenlijk ook te duur. Als toestel vind ik dat juist niet. De datakosten zijn inbegrepen, ook in het buitenland. Aangezien ik wel eens in het buitenland vertoef voor het werk is dat een + voor mij.
Het kastje ligt ook altijd in de auto, geen gedoe met de smartphone (hem in de houder hangen gaat nog, maar er aan denken om hem er terug uit te halen:sterretjes:, blijft hij meer hangen dan wat anders)
Gaat automatisch aan/uit en ligt niet in het zicht.

In België werkt het (bijna) perfect, zelfs binnendoor. Ik ben afgelopen jaar 1 flitser tegen gekomen die nog niet gemeld was, maar de flik zat nog gebukt voor de auto om alles op te stellen, tegen dat hij daarmee klaar was, wisten alle Coyote-gebruikers hem al staan.
In Frankrijk werkt het ook perfect (ook binnendoor)
In Oostenrijk werkt het op de autosnelweg
In Zwitserland enkel de vaste flitskasten
In Duitsland op de snelweg (niet binnendoor)
In Tsjechië op de snelweg (maar niet 100% betrouwbaar), daar flitsen ze eigenlijk toch niet
In Italië op de snelweg (niet binnendoor)

In meer landen ben ik nog niet geweest met de Coyote :D

Ik heb afgelopen jaar meer geld bespaard dan wat ie gekost heeft (aankoop+abo) en ik heb mijn rijbewijs nog :D:deuk:

Bij mij op het werk rijdt zeker 25% van iedereen op de parking (enkel leasewagens, de persoonlijke auto's moeten ergens anders parkeren :D) met een Coyote rond.
 

TL@

Forumguru
@micky : beetje begrijpend lezen ;)

Je betaalt bij de app maandelijks maar daar komt je data nog bij, bij het kastje betaal je ook maandelijks (of jaarlijks) en daar zit je data dus al inbegrepen.
 

micky

Forumguru
@micky : beetje begrijpend lezen ;)

Je betaalt bij de app maandelijks maar daar komt je data nog bij, bij het kastje betaal je ook maandelijks (of jaarlijks) en daar zit je data dus al inbegrepen.

het gaat mij er niet om waarvoor ik betaal maar DAT ik betaal, schandalig duur is het gewoon, of begrijp ik het nou helemaal verkeerd (dan graag uitleg wat het nou precies kost per maand)

Edit, ik lees het nog eens terug, maar op de website staat toch echt Abonnement...

Nieuwe Coyote + Gratis Power Bank
€ 158,99


Nieuwe Coyote + gratis Power Bank




Abonnement van 12 maanden
€ 144,00
Mijn abonnement aanpassen

Abonnement 1 maand GRATIS
Aanbiedingen

ups.png

Leveringskost
Levering via UPS – 6 werkdagen
€ 12,00
Indien u van een promocode geniet, vul hem hier in


Overzicht van de bestelling
  • Product(en) incl. BTW€ 303,00
    • Leveringskosten incl. BTW€ 12,00
  • Totaal€ 315,00
      • BTW (20%)€ 24,00
      • BTW (21%)€ 29,68
Bestellen
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

TL@

Forumguru
Ja, je betaalt inderdaad een abonnement. Maar dat kost ongeveer evenveel op de gsm als met het losse toestel. Enkel moet je op de gsm dan zelf voor data zorgen (in je eigen land geen probleem, in het buitenland meestal wel) en op het losse toestel zit de data bij in het abonnement.

Het is inderdaad niet goedkoop, maar ik heb afgelopen jaar geen boetes gehad waar ik vroeger minstens 2 keer per jaar stevig moest betalen (of moest voorkomen :bloos:), voor mij is het dus zijn prijs waard.
 

DVDguy

Forumguru
Ja, je betaalt inderdaad een abonnement. Maar dat kost ongeveer evenveel op de gsm als met het losse toestel. Enkel moet je op de gsm dan zelf voor data zorgen (in je eigen land geen probleem, in het buitenland meestal wel) en op het losse toestel zit de data bij in het abonnement.

Het is inderdaad niet goedkoop, maar ik heb afgelopen jaar geen boetes gehad waar ik vroeger minstens 2 keer per jaar stevig moest betalen (of moest voorkomen :bloos:), voor mij is het dus zijn prijs waard.

Ik was ook altijd een "snelle rijder", maar rijd tegenwoordig bijna steevast op de CC en dan hoef je je over flitsers ed. niet meer druk te maken, maar met de caravan afgelopen september in Zwitserland toch een boete gehad van € 50 voor 6 km te snel, waar je maar 80 kmu mocht.

Het effect van CC op brandstofverbruik is (bij mij althans) enorm; 960 km op 60 liter en nu 1.100 km op 60 liter
 

notjes

Actief lid
heb dit nu op de columbus staan maar ik zie ze niet op mijn map.hoe maak ik deze voor altijd zichtbaar op de kaart?
 

Belgianr26

Forumguru
Weet er iemand de instelling om ook coyotemeldingen te horen door de speakers als je radio luistert? Ik hoor het alleen als ik media van de iPhone afspeel
 

micky

Forumguru
volgens mij kan dat niet en dat is dus ook de reden dat ik het zo niet doe met flitsmeister, ik forceer de telefoonspeaker in het menu van FM
 

Darkside

Forumguru
Is dat de optie beltoon? In FM. Want ik ben blij dat mijn muziek niet meer bij elk bericht update etc onderbroken wordt. Maar hoor nu ook niets meer van FM.
 

bigtruck

Nieuw lid
Heeft iemand toevallig een recent bestand met alle flitsers (vaste, traject, roodlicht, etc.) van Europa voor de nieuwe columbus (oktober 2014) ??
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan