Columbus Flitspaal meldingen Discovery PRO

woutur

Lid
Ik heb het woutur kant en klaar enkele dagen geleden bezorgd. Hij zou het voor het forum op zijn webruimte zetten.
Ik ben nu op vakantie met een andere eigen verzameling gebaseerd op TomTom bestanden. Voor Frankrijk vind ik deze database ruk.... Er zitten een hoop hiaten in. Ik moet dus op zoek naar een betere bron want deze is niet goed genoeg. Misschien was mijn originele SCDB bron beter. Intussen staat het iedereen vrij om zijn eigen brouwsels te posten.

De belofte die ik in ieder geval doe is dat ik geen dingen post die ik zelf niet getest heb (sorry Herman, jouw bestanden moeten even wachten)

Ik werk bovendien aan wat extra functionaliteit die het allemaal wat uitbreidt. Maar dat wordt volgende maand.
 

DonSimon

Nieuw lid
Werkt dit ook op de discover pro van een Golf? Weet het niet zeker maar dacht dat deze systemen hetzelfde zijn.
 

martijn.dutch

Senior Member
Hi allemaal ik ben nieuw en heb net mn nieuwe Skoda opgehaald. Ik lees een hoop posts over flitser informatie, maar ik kan nergens de bestanden vinden? Ik zal er ongetwijfeld overheen lezen maar wie helpt mij uit de brand...?
 

Evilcomputing

Senior Member
Eerste post, daar staat de link in.
Een update is er volgens mij nog niet.

en let wel op.
Hij toont ze alleen op de kaart en zal geen melding geven oid.
Ook zijn het alleen de bekende vaste palen.
 

Evilcomputing

Senior Member
Das een goeie.
Alleen je wil voor Nl de fixxed speedcams, de internationale, de trajectcontroles, etc.
Eigenlijk moeten ze eens samengevoegd worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Darkside

Forumguru
Ik heb Fixes Camera's, Mobiele Cameras, Roodlicht, Trajectcontrole allen met eigen icoontje zodat ik ook weet wat ik tegen kan komen.
Dan nog Shell stations, McDonalds en Burgerking.
 

Klaasje

Forumguru
ik zelf gebruik heel veel POI Inspector
http://poinspect0r.blogspot.nl/

je doneert een keer 9,-- en je kunt onbeperkt database maken
en nieuwe aan je bestaande toevoegen.
tool kan de SD kaart inlezen en ook evt een navigatie DVD of image

Ook is het mogelijk om een navigatie DVD te maken met je eigen POI's er al in.
 

Klaasje

Forumguru
ik zelf gebruik heel veel POI Inspector
http://poinspect0r.blogspot.nl/

je doneert een keer 9,-- en je kunt onbeperkt database maken
en nieuwe aan je bestaande toevoegen.
tool kan de SD kaart inlezen en ook evt een navigatie DVD of image

Ook is het mogelijk om een navigatie DVD te maken met je eigen POI's er al in.
Ik heb dit wel in verkeerde topic. Is nog voor de good old Columbus en niet de Discovery PRO
 

Joske

Forumguru
vandaar dat ik het ook niet installeer.. heel die POI-rotzooi, had al gelezen dat je er toch geen melding van kunt krijgen dus dan moet de navigatie altijd opstaan plus moet je er nog naar zitten loeren ook.. nee, toch maar niet :D
 

micky

Forumguru
ga flitsmeister maar actief gebruiken denk ik, of de wekker weer inbouwen, wel jammer dat FM niet in Duitsland werkt, moet denk ik even op zoek naar een Duitse versie als die bestaat...
 

AndreM

Forumguru
vandaar dat ik het ook niet installeer.. heel die POI-rotzooi, had al gelezen dat je er toch geen melding van kunt krijgen dus dan moet de navigatie altijd opstaan plus moet je er nog naar zitten loeren ook.. nee, toch maar niet :D

Ik heb nog wel een stemmetje hoor van de Citigo! :tongue:
De navi van de Citigo zegt bij iedere km die je te hard rijd, Pazzzz Op! :yeehaa:
En die melding krijg je ook als je de navi niet gebruikt. :yeah:
 
Bovenaan Onderaan