Fabia Scout Satin Grey

Joske

Forumguru
ohja!

ik ook hoor!

is zoals op een parking van gelijk welke winkel supermarkt wat dan ook, zie je mensen hun deur opengooien alsof ze helemaal alleen op die parking staan terwijl er doodleuk een wagen naast geparkeerd staat! Om te ontploffen :angry:
 

ertromp

Forumguru
Echt kl%$te zo'n behandeling door zo'n transporteur. Kan me voorstellen dat je daar ondanks dat de auto weggaat kwaad om kunt worden
 

RefleCs

Forumguru
Gisteren ook een mail naar de LM eruit gedaan met alle voor en na foto's erbij en daarbij heb ik als getuige ook nog de eigenaren van het hotelletje waar we zaten dus hopelijk kan daar wat mee worden gedaan.
 

huubvanvugt

Forumguru
Succes ermee! Ik heb ook schade door transport van mijn auto.... Echter kan ik niks bewijzen en doet de transporteur alsof de schade er al zat. Dat is flink balen..
 

Cordoba

Forumguru
dat is toch balen zeg!

ongelooflijk hoe sommigen omspringen met de eigendommen van anderen é..

niet elke auto die "getakeld" wordt is total loss hoor, heb de indruk dat takeldiensten daar gewoon van uit gaan ofzo?

Ik weet niet wat het is, met die autotransporteurs/bergers: als een auto niet total loss is, maken zij er wel een sloopauto van. Ik neig ernaar om zulke autotransporteurs ook als 'auto' door een collega op transport te zetten, kijken hoe ze het ervaren als ze gebutst en beschadigd op hun bestemming aankomen.
 
Laatst bewerkt:

Cordoba

Forumguru
@Peter-036 Formeel zal het wel kloppen, maar bijvoorbeeld een auto die in een berm staat (gewoon op de wielen), die door een berger overdwars door de berm wordt getrokken omdat ie dat makkelijker vind met opladen, en dan boutgaten uitscheurt, assen krom trekt en dat soort grappen, daar kan ik me groen en geel aan ergeren. Een auto die ergens op een onbereikbare plaats is gestrand, en bijvoorbeeld over een sloot of iets dergelijks getakeld moet worden of andere lastige obstakels moet nemen voordat ie op transport kan, is een ander verhaal, maar vaak is gemakzucht de enige reden om dergelijke extra schade te veroorzaken.
 

RefleCs

Forumguru
En in dit geval is het niet tijdens het bergen gebeurd maar ergens op het moment vanaf dat de berger hem op de auto heeft meegenomen tot het punt van aflevering in NL bij de dealer. Als ik daar zelf voor aansprakelijk ben waarom heb ik dan in godesnaam nog een verzekering voor het bergen van mijn auto? Dan ga ik hem de volgende keer zelf wel halen....
 

RefleCs

Forumguru
Succes ermee! Ik heb ook schade door transport van mijn auto.... Echter kan ik niks bewijzen en doet de transporteur alsof de schade er al zat. Dat is flink balen..

Gelukkig heb ik foto's van voor en na en getuigen die met mij om de auto hebben gelopen voor hij weg ging. Ik heb in eerdere van dit soort ellende momenten geleerd om altijd te zorgen dan je foto's maakt. Helaas is dat nodig met mensen die niet snappen hoe je met andermans eigendommen om gaat.
 

RefleCs

Forumguru
Morgen op de valreep een afspraak bij de schadehersteller voor een schaderapport. Daarmee gaan ze de vervoerder vervolgens achter de vodden aanzitten. Repareren laat ik het niet meer het is een principe kwestie nu nog aangezien ik 1 juli de auto moet inleveren.

Ondanks dat ik echt wel toe ben aan wat nieuws zal ik de Fabia toch achterlaten met pijn in het hart. Het is een heel fijne auto en extreem ruim voor zijn formaat. In 2 jaar en 11 maanden op de kop af, als ik hem inlever, heb ik erover gedaan om ruim 161.000 kilometer op de teller te zetten.

Helaas moet ik verplicht in een ander merk auto stappen. Zodra ik die heb zal ik wel de foto's hier posten en daarin bijhouden wat mijn ervaringen zijn met de Renault Megane Estate GT-Line 1.5DCI 110pk. Om alvast een kleine inpressie te geven van alle luxe:

Megane Estate GT-Line 1.5DCI 110pk
Kleur: Blue Malte
Bekleding: runderleder Riviera antraciet
Opties:
- Winterbanden
- Trekhaak
- Stoelverwarming
- Navigatie met kaart van heel Europa
- Automatische parkeerrem met met Hill-start assist
- Volwaardig reservewiel
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Bose Energy Efficient Series Sound System (ben benieuwd lees er niet heel beste verhalen over)
- Meesturende bi-Xenon verlichting voor dim- en grootlicht inclusief koplampsproeiers
- Bagagescheidingsnet
- Lane Departure Warning
- Grootlichtassistent
- Zij- en achterruiten privacy glass
- Elektrisch (schuif/kantel) panoramadak
- Parkeersensoren vóór en achter
- Achteruitrijcamera
- Donkere koplampbehuizing
- Renault Sport kuipstoelen
- Elektronisch geregelde airconditioning met 2 klimaatzones
- Elektrisch inklapbare buitenspiegels​

Kortom de volledige optielijst is aangeklikt door de vorige berijder.
 

ertromp

Forumguru
Sterkte bij het inleveren en leuk dat je ons op de hoogte houdt met je ervaringen met de Renault.
Natuurlijk met panoramadak voor de foto's van het ........................ Renault forum??? :deuk:
 

RefleCs

Forumguru
Zeer complete auto echter doet het nog steeds pijn om niet zelf te mogen kiezen.... Ach ja het is maar 2 jaar en dan verlang ik vast weer zeer zwaar terug naar een Skoda :koffie: We gaan het meemaken.

En @ertromp nee het Renault forum heeft niet de warmte en gezelligheid die hier heerst. Kortom als ik al foto's ga maken vanuit mijn Renault dan zal het van Skoda's zijn :D

Tenzij ik een uitnodiging krijg van iemand om mee te gaan met de Gumball 3000 :yeehaa: uiteraard want dat zou een ervaring zijn die ik niet zou laten lopen. Al zou dat ook erg leuk zijn in een extreme Skoda :thumbsup:. Ach je moet wat te dromen houden.
 
Bovenaan Onderaan