Fabia Scout Satin Grey

Sparkie

Forumguru
Het ziet er niet zo heel diep uit op de foto. Toch vreselijk balen dit. Puur vandalisme.

Werkt zo'n scratch removal pen waarmee ze tegenwoordig zoveel adverteren eigenlijk?

RefleCs

Forumguru
En het volgende hoofdstuk van de vorige schade breekt aan..... de lak die op mijn bumper is gespoten door Care zit er zo dun op dat bij het minst of geringste al een kras te zien is en daarbij is op 1 punt de lak aan het afbladderen. *zucht*.... ik wordt er zo langzaam behoorlijk zat van. Kennelijk is het verschrikkelijk ingewikkeld om iets afdoende te repareren :( Morgen maar weer in de telefoon klimmen met de leasemaatschappij.

RefleCs

Forumguru
Lichtpuntje toen ik vandaag de auto bracht bij de schade hersteller ;)!!!

De leen bolide:
afterfocus_1348612538371.jpg

Je kan het toch vervelender treffen (Een mercedes B bijvoorbeeld :tongue:)

RefleCs

Forumguru
Dat is al 2 dagen gelukt ;) En ik mag er nog een dag van genieten ;)

Vandaag de kids even opgehaald van school en de opvang. Die vonden het ook helemaal geweldig! Zit nog best veel ruimte in die cabbie!

RefleCs

Forumguru
*zucht*.... en voor de 3de keer dit jaar.... nu weer rechtsachter en weer zonder briefje! Ik hoop dat 2013 me wat beter gezind zal zijn. Achterbumper wederom beschadigd, deuk in de velgrand en lakschade net boven de bumper op de rechter zijkant.... schadebedrag deze keer.... 1300 euri.... En dan nog hopen dat er niks krom is aan de achteras e.d. met het rijden merk ik niets dus er is wat dat aangaat goede hoop.

Ik wordt het zo langzaamaan goed zat al die onverantwoordelijke mensen die niet even laten weten als ze iets geraakt hebben. Laatst ook zelf nog eens getuige geweest van zo'n prutser die een andere auto raakte bij het inparkeren. Erheen gelopen en de beste kerel gemeld dat ik het kenteken had genoteerd. Hij was nog niet van plan wat te gaan ondernemen en er kon dan ook alleen een briesende scheldpartij vanaf richting mijn persoon dat ik mij niet moest bemoeien met zijn zaken. Ik heb zelf maar even een briefje onder het raam gedaan en toen ik de stad inliep daar maar even de agenten die ik tegenkwam op de hoogte gebracht. De beste man heeft uiteindelijk een boete gehad voor het doorrijden na een aanrijding en bleek onverzekerd dus kon ook de schade aan de tegenpartij uit eigen zak gaan betalen omdat hij niet verzekerd bleek te zijn.

Fabia

† In Memoriam
Balen voor je. Echt heel irritant dat soort schades die door onbekenden worden veroorzaakt. Kost weer een hoop tijd, frustraties en geld.

Noord26

Forumguru
Sommigen zit het inderdaad niet mee. Soms denk ik nog wel eens terug aan mijn oude Civic van '95. Deukje of krasje maakte mij toen ook niets uit. Onlangs vond ik een ingevuld schade-formulier van de buurman 2 deuren verderop in mijn brievenbus toen ik in de morgen wilde vertrekken. Had de Alto net geschampt en zou het geen eens gezien hebben nu het nog donker is in de morgen. Instellingen van mensen verschillen tegenwoordig enorm.

RefleCs

Forumguru
Helaas heb ik inmiddels tot 3x toe de verkeerde getroffen dit jaar. Hopelijk doen we het komend jaar zonder dit soort ongein. Hoop morgen toch mijn eigen auto weer te krijgen. Ik heb nu een Ford Grand C-Max te leen. Op zich een prettige auto maar die stoelen.... Daar hou ik het geen honderden kilomerers op uit.

RefleCs

Forumguru
Inmiddels zitten we over de 140k heen en is er een nieuw euvel zich voor gaan doen. Mijn gordel blijft in de lock hangen. Kortom er is geen beweging in te krijgen. Na een beetje pielen en heeeeeel voorzichtig trekken is het eindelijk gelukt om de gordel om te krijgen.

Ik dacht dat dit iets was wat eenmalig was maar vanochtend was ik een dikke 15min verder voor ik mijn gordel om had. Vanmiddag hoop ik dat het wat makkelijker gaat en dan direct even een bezoekje aan de dealer.....

RefleCs

Forumguru
Lekker een weekendje aan de moezel...... de Faab dacht daar anders over..... gloeiende gloeiende..... net aangekomen wederom de bobine naar zijn grootje. Laatste 80 km zonder vermogen en op 3 poten gereden omdat ik geen zin had om te stoppen.... Morgen maar bellen met de LM om te kijken wat we hier nou weer aan gaan doen.... jammer van dit lekkere weekend....

Dit is bobine nr3 in bijna 160.000 km.

Inmiddels is ook bekend wat ik MOET gaan rijden aan het eind van deze maand. Het wordt een 2012 Renault Megane Estate GT-Line met jawel de 1.5DCI 110pk.... Ach het is groter dan de faab en het kost niet zoveel door de lage bijtelling maar het doet erg veel pijn aan mijn Skoda hart.

Cordoba

Forumguru
Ik weet van iemand die zijn Leon na 300.000 km voor de coupe versie van de Megane had ingeruild. Vanwege de weddenschappen heeft ie het een jaar volgehouden om zijn tanden in het stuur van de Megane te zetten, maar al binnen het jaar was ie aan het zoeken naar een opvolger (en is weer terug gekeerd naar de Vaggroep).

Misschien dat schade aan de Megane, weer wel minder pijn doet in het Skoda-hart?

RefleCs

Forumguru
Het is helaas een moetje... hoop wel dat ik snel weer zelf mag kiezen... maar uiteraard zal ik hier actief blijven. Want het forum en zijn leden zijn super! En voor de meetings zoek ik ook wel een oplossing. Kom ik wel met de megane en rij ik wel met iemand mee voor de foto's ofzo! Mij krijgen ze niet zomaar uit een Skoda!.

Bovenaan Onderaan