Fabia Scout Satin Grey

Blackokkie2

Forumguru
Ik heb gehoord dat een megane heel graag bomen knuffelt, hij rijdt zich er zo totall-loss op en daarbij beschermt hij zijn bestuurder ook nog tegen lichamelijk letsel.
 

Cordoba

Forumguru
Het was voor mij al duidelijk dat het een 'moetje' en geen eigen keus is Rob. Al een schatting hoe lang je met de Mega-néé moet rijden?
 

RefleCs

Forumguru
Leasetermijn loopt af op 7-7-2016. Ik weet nog niet hoeveel ie heeft gelopen en of ik wellicht eerder aan de kilometers zit of dat ik een paar tripjes rond Europa moet plannen.
 

Canon-Eye

Forumguru
Voorkant opkrikken op de oprit, en karren maar... Maakt-ie z'n kms zonder dat je erin hoeft te zitten! :D
(leve de cruise control)
 

RefleCs

Forumguru
Zo we zijn weer terug van ons heerlijke weekendje aan de Moezel. Het probleem met de auto kon door gesloten garages niet voor vandaag worden opgelost dus heeft de LM besloten de auto op transport naar NL te zetten en voor mij vervangend vervoer te regelen. Het logo op de vervangende auto is hier vloeken in de kerk maar ik was al lang blij met vervangend vervoer en een waar we ook met zijn allen in op pad konden (waren met z'n 6-en daar).

full

full
 

RefleCs

Forumguru
Ach ja het rijdt op zich prima, genoeg ruimte en comfort (kwa wegligging want die stoelen hadden ze net zo goed van beton kunnen maken had ik geen verschil gemerkt). Maar er een voor vast voor de deur zetten dat zou toch echt wel teveel van het goede zijn.
 

RefleCs

Forumguru
Nou nooit gedacht dat ik dit zou zeggen..... ik rij 100.000x liever die opel dan wat ik nu rij..... :nailbiting::fool:

De LM vond het nodig de duitse auto om te wisselen voor 1 van de LM zelf tot mijn auto weer terug is.....

Ik rij nu dus een Citroën C3 met zo'n halfbakken automaat die er 3 kwartier over doet voor hij heeft besloten dat ie toch maar eens het schakelen door moet zetten en je dus alweer bijna tot stilstand bent gekomen...... :mad::banghead::angry::nono:
 

RefleCs

Forumguru
De auto is weer terug in Nederland en nog geen uur later door Kreijne Hoogland gerepareerd. Ik was gebeld maar kon niet opnemen en daarna ben ik langsgereden en toen stond de auto al praktisch voor mij klaar. De monteur was net klaar! Kortom wederom een petje af voor Kreijne!!!

Maaaaarrrrrrr..... ja hoor uiteraard..... de transporteur is lekker voorzichtig geweest met mijn auto..... dit is al de zoveelste keer dat ik met de gebakken peren zit door onzorgvuldigheid van een andere partij. Hoe moeilijk is het om voorzichtig om te gaan met eigendommen van anderen?!!!

Maar weer in de mail met de LM klimmen en kijken hoe we hier nou weer uit gaan komen.

Situatie voor:
full


Situatie na:
full

full
 

Joske

Forumguru
dat is toch balen zeg!

ongelooflijk hoe sommigen omspringen met de eigendommen van anderen é..

niet elke auto die "getakeld" wordt is total loss hoor, heb de indruk dat takeldiensten daar gewoon van uit gaan ofzo?
 

RefleCs

Forumguru
Sja ondanks dat ik nog maar een krappe 800 km met deze auto hoef te doen wil dat niet zeggen dat je de zooi moet slopen.... ik wordt zo link van dit soort acties.... en dan is dit mijn lease auto nog. Als het mijn eigen auto zou zijn geweest dan had ik de transporteur waarschijnlijk aangevlogen en had ie samen met mij de auto af kunnen leveren bij de schadehersteller en de portemonnee kunnen trekken.... grrrrr

Sorry dat ik even zo primair reageer maar als je zelf altijd zuinig op je spullen bent en je vindt vervolgens de spullen waar je zuinig op bent in deze staat terug dan slaan er even wat stoppen door...
 
Bovenaan Onderaan