Fabia Scout Satin Grey

RefleCs

Forumguru
Het was zover ik heb mijn Fabia Combi Scout na bijna 3 jaar trouwe dienst in moeten leveren. :wavecry:

Goed het is even stil geweest van mijn kant. Helaas is de Renault Megane die ik zou krijgen in het weekend voordat ik die zou krijgen volkomen kort gereden en dus total loss :banghead:. Gisteren heb ik alsnog mijn Skoda Fabia ingeleverd (pijn) en ik heb daar een iets minder complete maar toch nog steeds een heel mooie en met name extreem ruime :shocked: Hyundai i40 wagon voor terug gekregen.

Nou ben ik niet direct een Hyundai fan maar ik moet zeggen dat het verbazingwekkend prettig rijdt. Materialen voelen goed aan. Hij heeft beige stoffen bekleding en de overige interieurdelen zijn donkerbruin (zoals bij @Corné de Kluijver) en de kleur van de auto is Blue Jade. Gelukkig zit er op het schip ook een achteruitrij camera :tongue:. Verder is de auto van alle gemakken voorzien alleen ga ik het open dak wel missen want die zit er dan weer niet in.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

ertromp

Forumguru
Toch altijd weer een lastig moment om de auto waar je toch veel plezier aan hebt gehad te moeten inleveren.
Mooi dat je vervangende auto niet gelijk teleursteld. Plaats als je er langer in rijdt een keer een review hier. Open dak in de Hundaai?
 

RefleCs

Forumguru
Voorlopig is het uitrijden tot het eind. Dat betekend nog 2 jaar. Maar zodra de bestelstop eraf is zullen we dat nog wel eens in de groep gooien.
 

RefleCs

Forumguru
Zie net op de site van RDW dat de Scout Nederlandse grond heeft verlaten. De auto is geëxporteerd en zal dus niet meer te spotten zijn in Nederland :( jammer was toch een fijne en mooie auto.
 
Bovenaan Onderaan