Fabia Combi II

Ik twijfel nog tussen en sport en de elegance,
Als ik er uit ben zal ik snel naar de dealer gaan. Ik moet deze maand een nieuwe leaseauto bestellen.

De opties die ik zou willen zijn:
Atria velgen, Climatronic, open dak, park distance.
Maar ik moet de optie lijst nog eens goed doornemen.

Mijn dealer wist mij vorige maand te vertellen dat de combi pas in April leverbaar zou zijn.
 

Atria

Actief lid
Ik heb ook getwijfeld tussen de Sport en de Elegance. De reden dat ik voor de sport heb gekozen zijn de voor mij prettiger stoelen.
 

van_der_P

Senior Member
Ik twijfel nog tussen en sport en de elegance,
Als ik er uit ben zal ik snel naar de dealer gaan. Ik moet deze maand een nieuwe leaseauto bestellen.

De opties die ik zou willen zijn:
Atria velgen, Climatronic, open dak, park distance.
Maar ik moet de optie lijst nog eens goed doornemen.

Mijn dealer wist mij vorige maand te vertellen dat de combi pas in April leverbaar zou zijn.

Een lux probleem als je een auto moet uitzoeken. Dat zou ik ook graag willen.
Als ik het voor het kiezen had zou ik voor de Sport gaan deze is kompleter dan de Elegance
 

van_der_P

Senior Member
Na het het bekijken van de prijslijst valt op dat het energielabel van de 1.4 l motor van de hatchback, is gezakt van C in de oude prijslijst naar D in de nieuwe prijslijst. Dus in plaats van een prijsverlaging van ongeveer 200 euro komt er nu ongeveer 200 euro bij. Voorbeeld 1.4 sport kost in de oude situatie 16740 euro.
Dat zou in de nieuwe situatie met een C label 16515 euro worden. Maar omdat het een D label is geworden wordt het 16915. En wil je een Combi dan komt daar 795 euro bij. Dus is de combi eigenlijk geen 795 euro duurder maar 1195 euro duurder . Dat is veel geld, onderandere door de verandering van het energielabel
 

Gieliovd

Forumguru
Ik val een beetje binnen in de discussie, maar hoe kun je nou een auto bestellen zonder hem te hebben gezien, erin gereden te hebben etc.

Ik heb er nog geen een gezien bij de dealer, of ben ik nou gek.

Wil hem wel eens zien hoor!
 

van_der_P

Senior Member
Ik val een beetje binnen in de discussie, maar hoe kun je nou een auto bestellen zonder hem te hebben gezien, erin gereden te hebben etc.

Ik heb er nog geen een gezien bij de dealer, of ben ik nou gek.

Wil hem wel eens zien hoor!

Nou je kunt op het internet op verschillende site's zien hoe die uitziet.
Je kunt ervaren hoe die rijdt, in verschillende rijimpersies.
En natuurlijk is die in grote lijnen het zelfde als de hachtback
 

Fabia

† In Memoriam
Ik zou een nieuwe F2 combi ook wel blind bestellen, je weet hoe een hatback er uit ziet. Dus dat kan nooit tegen vallen.
 
Gefeliciteerd en succes met wachten.

Ik heb de Combi al 2x live gezien in Frankfurt en Essen maar ik vind hem mooier als de hatchback. Ik zou hem ook wel willen bestellen zonder erin gereden te hebben.

Heeft de dealer ook al aangegeven wanneer de F2 Combi geleverd wordt?
 
Gefeliciteerd en succes met wachten.

Ik heb de Combi al 2x live gezien in Frankfurt en Essen maar ik vind hem mooier als de hatchback. Ik zou hem ook wel willen bestellen zonder erin gereden te hebben.

Heeft de dealer ook al aangegeven wanneer de F2 Combi geleverd wordt?



Zo nu de planning staat, rond de 8 weken levertijd maar de dealer vermoed dat het wel eens iets eerder kon zijn.Dit ivm dat het model wat hij heeft besteld voor de showroom ook 1,5 week eerder komt.
 

Hetzer

Forumguru
Zo nu de planning staat, rond de 8 weken levertijd maar de dealer vermoed dat het wel eens iets eerder kon zijn.Dit ivm dat het model wat hij heeft besteld voor de showroom ook 1,5 week eerder komt.


mooi man, dan rij straks echt in 1 van de eerste Combi's!!!!!!!
 

Atria

Actief lid
Hij staat deze week ook op de autosalon in Brussel geloof ik, als je hem nog in het echt wil zien.
 

Atria

Actief lid
Wachten is altijd vervelend. Als alles meezit krijg ik em al in de week van 23 februari geleverd.....
 
Wachten is altijd vervelend. Als alles meezit krijg ik em al in de week van 23 februari geleverd.....


Wanneer heb jij hem besteld?
De mijne staat in bestelling sinds 15 januari.:koffie:
Ik heb dan wel geen sport besteld maar oke,Denk niet dat wat uit maakt.
 

Atria

Actief lid
Ik heb hem op 1 december besteld, dus de wachttijd valt mij alleszins mee (ook al blijft het lang).

Gr.
 
Bovenaan Onderaan