Fabia Combi II

van_der_P

Senior Member
Aha, dus ik hoef me niet meer voor die kwaal te verontschuldigen:confused:

Je kunt ook zeggen dat het je hobby is, en een hobby mag geld kosten.
Er zijn mensen die brengen het naar de kroeg, of naar de meisjes van plezier, en wij kopen er een auto van, is toch niets mis mee ?
 

EdK

Forumguru
Je kunt ook zeggen dat het je hobby is, en een hobby mag geld kosten.
Er zijn mensen die brengen het naar de kroeg, of naar de meisjes van plezier, en wij kopen er een auto van, is toch niets mis mee ?

Tja ik had roken al als hobby aangegeven en ik kan nu nog niet met auto's als tweede dure hobby aankomen !!
Krijg niet nog meer zakgeld verhoging !!
 

Fabia

† In Memoriam
Gelukkig rook ik niet en kan dus mijn auto als hobby opgeven. Misschien een goed voornemen voor het komende jaar?
 

van_der_P

Senior Member
Tja ik had roken al als hobby aangegeven en ik kan nu nog niet met auto's als tweede dure hobby aankomen !!
Krijg niet nog meer zakgeld verhoging !!

Dan heb je toch iets om over te onderhandelen in het nieuwe jaar.


Voor iedereen een gelukkig nieuwjaar en de beste wensen voor 2008

groetjes
van der P
 

joergarms

Senior Member
Prachtig positief toch, dat geeft mij er genoeg vertrouwen in dat de Fabia een waardige opvolger heeft gekregen.
 

Atria

Actief lid
Alles positief, ik heb em daarom maar besteld.....zit er in het echt ook goed uit. Heb hem twee weken terug bij een Skoda Dealer in Duitsland bekeken.
 
Hoi Hans,

Ik wil mijn Combi deze maand bestellen Maar de Dealer vertelde mij dat dit pas kon in februari. Mede omdat de prijzen nog niet definitief zijn.
Als jij hem wel hebt kunnen bestellen dan zal ik nog maar eens bij de dealer langs lopen.

PS welke uitvoering heb je besteld en met welke opties?
 

Fabia

† In Memoriam
Zo was ik vorig jaar bij Rijnwoud en de verkoper vertelde me toen dat er al eentje besteld was door een klant.
 

Atria

Actief lid
Hoi,

De prijzen niet nog niet voor alle modellen exact bekend, wel is bekend dat hij maximaal 795 euro duurder is. Verder zijn de opties en de prijzen hetzelfde als van de HB. Als er bepaalde dingen toch duurder blijken te zijn betaal ik dat bij en als het goedkoper is gaat dat er weer vanaf (neem ik aan;)

Ik heb gekozen voor de 1.6 16V in sport uitvoering met 5 versnellingen. Als belangrijkste opties de Atria velgen, dance radio, bandenspanningscontrole systeem, koplampsproeiers en een climatronic.

De verwachte leverdatum zou eind februari, begin maart zijn.

Ben benieuwd.
 
Bovenaan Onderaan