Fabia 4 aangekondigd

Topic in 'Skoda nieuws' gestart door BigCheese, 26-09-2020.

1. ertromp

ertromp Forumguru

Zeker een mooie auto
    Nu de prijzen nog :nailbiting:

2. Japanese Power

Japanese Power Forumguru Donateur

Het is toch net een Polo met een vleugje Skoda? Best een leuk model maar niet echt een sterk eigen karakter...
    Voor nog meer afbeeldingen: Autoweek.

Schermafbeelding 2021-05-05 om 16.44.04.png Schermafbeelding 2021-05-05 om 16.44.09.png Schermafbeelding 2021-05-05 om 16.44.16.png Schermafbeelding 2021-05-05 om 16.45.08.png Schermafbeelding 2021-05-05 om 16.45.20.png Schermafbeelding 2021-05-05 om 16.45.31.png Schermafbeelding 2021-05-05 om 16.45.40.png

Alpha vindt dit leuk.
  3. Okki

Okki Forumguru Donateur

wel een lekker kleurtje.....maar dan de prijs nog

4. Cordoba

Cordoba Forumguru

@Japanese Power Een echte Fabia is toch wel een combi, geen hatchback ;)

Wat die ronde luchtrooster op het dash betreft: dat kan echt niet, dan moeten de zijramen ook vervangen worden door ronde patrijspoorten.:D

Serieus, auto ziet er niet echt verkeerd uit, maar zie wel eigenaardige styling keuzes, bijvoorbeeld de vorm van de ramen in de achterportieren, aan de onderkant van het glas naar achteren toe een glooiend oplopende lijn, aan de bovenkant/achterkant van het portier een scherpe hoek die met een liniaal is getekend. Verder voor het succes van de auto zal de prijs in combinatie met de mogelijke opties/accessoires belangrijk zijn, zeker omdat de praktijk heeft geleerd dat Pon soms keuzes maakt waar veel klanten het niet mee eens zijn (denk bijv. aan het jarenlang tegenhouden van voorruitverwarming in Vag-modellen voor NL).

Alpha en Japanese Power vinden dit leuk.
  5. AGTon

AGTon Forumguru

@Cordoba , helemaal mee eens. Leuk hoor die hatchback, maar kom maar op met die combi. Snap niet dat het zolang moet duren.

6. EdK

EdK Forumguru

Lekkere kar en ook nog eens groter dan een polotje.....
    Maar nog 2 jaar wachten voor de Combi uitkomt .....
    Voor nederland zeker een gemiste kans, daar deze volgens mij populairder is dan wat ze nu eerst op de markt zetten....

Cordoba vindt dit leuk.
  7. Cordoba

Cordoba Forumguru

Zonder meer een gemiste kans: voor de hatchback zijn er voldoende alternatieven binnen VAG (Polo, Ibiza, A1 is niet een echte concurrent), maar een station in het B-segment en geen SUV, is behoorlijk zeldzaam ondertussen.

Tees vindt dit leuk.
  8. JeSko

JeSko Forumguru

Mooi!

9. fanSkoda

fanSkoda Forumguru

De breedbeeldspiegel gezien boven de gewone spiegel?
    Ik moest 3x kijken en bedenken wat het kon zijn.

grtsss

10. laagvlieger

laagvlieger Forumguru

Zeer mooie auto! Ik ben echter meer benieuwd naar de combi. Als de hatchback al 4,11m lang is, tel er voor de combi dan nog maar een 25 cm bij. Een jaap van een auto voor een B segmenter. Kan een succesnummer worden!

Wat de mooie styling en sjieke uitstraling betreft, ik vrees wel voor het prijskaartje. Ookal geeft elk artikel over deze Fabia weer dat Skoda vast blijft houden aan hun betaalbaar, ruim en kwalitatief imago, ik geloof niet dat dit een koopje gaat worden ... Tot de Fabia 2 had je nog de ruimte en de uitrusting van een C segment auto voor de prijs van een A segment. Tijden veranderen ...

Laatst aangepast: 06-05-2021
  11. fanSkoda

fanSkoda Forumguru

@laagvlieger Als dat idd zo groot wordt moet ik dan m'n Scala weer wegdoen en terug naar de Fabia nr.4 gaan :maakmegek:

Ik had al de modellen 1,2, én 3.

grtss

12. sador

sador Lid Donateur

Hopen dat hij ook met 4 cilinder met 150 pk komt.

13. jesse_s93

jesse_s93 Forumguru

Dat komt hij wel, maar staat voor Nederland niet op de planning. Zie ook de link naar de Autoweek website bovenstaand.

14. fanSkoda

fanSkoda Forumguru

Net de reclame ontvangen. Zie: www.youtube.com/watch?v=41ELq0LeBA0

Wat me opviel is dat de zitting van de achterbank niet meer naar voren lijkt te klappen, dus geen vlakke laadvloer bij opgeklapte achterbank?

Verder hoog Scala gehalte ;) duidelijk zeer naaste familie.

grtss

15. Kanerr

Kanerr Forumguru

Hopelijk snel leverbaar. Ben er best voor in de markt en rij ook veel liever met een Fabia dan een Polo eerlijk gezegd..

JeSko vindt dit leuk.
  16. sitechris

sitechris Forumguru Donateur

Op zich best een mooie auto. Jammer dat er geen RS meer komt.

ertromp en Kanerr vinden dit leuk.
  17. Kanerr

Kanerr Forumguru

Dat zeker...

Deel deze pagina