Fabia 2007

Wallie

Lid
Vind de achterkant best mooi! Beetje stijlvol zo
smile.gif
 

Jpoers

Lid
ieder zijn eigen smaak toch? je zal mij ook niet zomaar in de nieuwe peugeotSS zien stappen god wat zijn die dingen uit verhouding.
 

Dutch4x4

Senior Member
Brrr...
shocked.gif


Die achterkant is echt veel te hoog, bijna een busje zo. En op die iele bandjes ziet 't er niet uit. Een huidige Fabia ziet er zelfs op gewone banden nog niet uit als een te dikke truttenschudder.
biggthumpdown.gif
 

LenK

Forumguru
Je kunt pas echt oordelen als je de echte nieuwe Fabia ziet.
Het wordt wel steeds concreter maar het is nog steeds niet 100% scherp.
Ik verwacht nog steeds een Roomster met ipv die afzichtelijke huif een mooi achterkantje.
Mijn vrouw rijdt een Fabia dus die zal ik vast warm maken voor een nieuwe.
 
volgens mij zijn zaken als de vreemde vorm van de huif, achterlichten en die rare lijn bij de achterdeur allemaal fake door van die zgn coverplates te gebruiken. Deze platen moeten de echte lijnen van de auto op de openbare weg zoveel mogelijk verhullen. Tenminste ik hoop maar dat het op deze fotos het geval is, anders wordt mijn volgende skoda zeker wel een roomster
grin.gif
 

elcocheSKODA

Actief lid
Bericht op autoscoops !!

i m working for skoda france and i can tell you this is the final version with covers looking like
a swift you can see under that the rear lights will be big enough
red with a white c inside
the car numbers will not be on the rear bumper but upside on the rear panel
the front part and the inside will be a roomster like
the rs version will be either the 1.4 twin 170pk or the old but good 1.8 turbo 170pk also

16072_620x0x85.jpg


16062_750x600x75.jpg


16065_750x600x75.jpg
 

Daniel

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: elcocheSKODA</font><hr />

the 1.4 twin 170pk or the old but good 1.8 turbo 170pk also


[/ QUOTE ]





crazy.gif
niet verkeerd....
 

Michel

Forumguru
En hier een eerste vergelijking tussen de huidige en de nieuwe Fabia:

16073_750x600x75.jpg



Bron: www.autoweb.cz

De huidige Fabia vind ik eigenlijk toch meer een eigen "smoel" hebben dan de opvolger. Er zitten in de nieuwe toch wel veel stijlelementen van andere ontwerpen in (Yaris, Clio en vooral de Swift). Jammer dat Skoda er niet meer tijd en energie in heeft gestoken om hem meer te laten onderscheiden van de concurrentie.
 

Hetzer

Forumguru
aha hij is dus niet overdreven smal ,maar gewoon een stuk hoger dan de eerste generatie fabia!!! , ik kan niet wachten totdat hij in de showroom staat.

de foto's komen nu echt met hoopjes het WWW op, wel allemaal van het zelfde model.
 

Bijlagen

  • 39667-fabia21 (512 x 384).jpg
    39667-fabia21 (512 x 384).jpg
    58,2 KB · Weergaven: 13
om eerlijk te zijn, NO THANKS, als dat de nieuwe fabia wordt, dan blijf ik geen klant maar ga ik wel ergens anders zien.

Waarom altijd ruimte in de hoogte zoeken.

IPV hoger hadden ze hem beter ietsje breder / langer gemaakt.

Maar 1 ding is zeker geen nieuwe fabia voor mij.
 

Jpoers

Lid
407.gif
De enige rede waarom die nu nog in de garage zou belanden is puur voor de techniek en het budget.

Zonde, Hij is gewoon te hoog zoals het er nu uitziet..
Al ben ik wel benieuwd naar de RS versie aangezien dit een vrij simpele versie. We wachten gewoon af
 

Dutch4x4

Senior Member
Huiveringwekkend!

En ik keek nog wel zo uit naar de nieuwe Fabia RS 1.4 TSI...

Okee, de Fiesta is ook al zowat een busje, maar tenminste geen LELIJK busje.
 

Dutch4x4

Senior Member
</font><blockquote><font class="small">Citaat: elcocheSKODA</font><hr />

the rs version will be either the 1.4 twin 170pk or the old but good 1.8 turbo 170pk also


[/ QUOTE ]

Een 1.8T met 170 pk? *kuch*
confused.gif
 
Ik heb nog niets gehoord hier in de wandelgangen bij PAH over de nieuwe Fabia, verder een 1.8T met 170pk ? 150,180 en 210pk zijn de motorvarianten daarvan maar goed. De 1.8T is overigens een oude motor omdat ze tegenwoordig de 2 liter 16V TFSI gebruiken. Zou wel heel goed kunnen dat ze oude motoren in de nieuwe Fabia dumpen omdat ze dit ook bij de Roomster hebben gedaan, 90pk TDI... die motor is zo oud als de weg naar Rome, en dan nog durven ze bijna 27.000E voor een Roomster te vragen terwijl je daarvoor ook een luxe uitgevoerde Octavia TDI kan kopen.
 

Dutch4x4

Senior Member
Och, zit de 1.8T ook niet gewoon in de nieuwe Polo GTI? Het beestje kan nog prima mee. Maar dat zouden we dan inderdaad terug moeten zien in de prijs...

Trouwens: 'hier in de wandelgangen bij PAH'? Tell us more...
grin.gif
 
Bovenaan Onderaan