Fabia 2007

LenK

Forumguru
Die zwarte met kenteken DA X4682 vind ik wel een geslaagd model. Die rode en zilveren combi daaronder zijn nep evenals die lichtblauwe hatch bovenaan.

Ik reken er in ieder geval op dat de Fabia t/m de voorportieren hetzelfde zal zijn als de Roomster (met iets lagere daklijn). Interieur zal ook als de Roomster zijn.

Skoda vormgeving krijgt toch wat meer "schwung"
 

Hetzer

Forumguru
het blijft familie he!!
489.gif
wink.gif
 

Jpoers

Lid
Er zijn ergere vergelijking, het is alleen maar postief dat deze skoda op een audi lijkt. Ziet er best goed uit!
 

Michel

Forumguru
De foto die elCocheSKODA heeft geplaatst geeft naar mijn mening tot nu toe het beste weer hoe de nieuwe Fabia eruit komt te zien. Op welkse site heb je deze foto gevonden?

Inderdaad een vervolg op het Roomster-ontwerp, qua neus dan. Niet echt lelijk, maar helaas ook hier weer een detail waar ik niet enthousiast over kan zijn: de ruitenwissers vóór die in de ruststand niet meer (gedeeltelijk) achter de motorkap verscholen gaan. Ik vind dat gewoon een achteruitgang t.o.v. de huidige Fabia.
 
Buiten dat het geel een onnoemelijk lelijke kleur is, vind ik dit wel een geslaagd model. Inderdaad wel wat Roomster looks. Ik kan het wel waarderen als een automerk een model op de markt brengt dat net iets anders is dan de eenheidsworst die op de wegen rondrijdt.

Ben het met Michel eens over de plaatsing van de ruitenwissers. Die dingen horen in ruststand gewoon onder de motorkap te vallen!
 
denk dat dit inderdaad de definitieve is, geel is niet mijn kleur maar ook aan het model moet ik even wennen. huidige fabia is erg mooi en uitgebalanceerd naar mijn mening. nieuwe is zeker geen eenheidsworst en heeft hoog roomster gehalte. tsjechen hebben wel durf en daar is ook wat voor te zeggen, moet hem t.z.t. in het echt zien dan kan je een auto pas echt goed beoordelen
 

Jpoers

Lid
Huh die lijn bij het achterraam is echt heel raar. Vind hem vanuit deze hoek nogal een groot clio achterkant hebben. En daar ben ik helemaal geen fan van
 
Bovenaan Onderaan