Fabia 2007

RSlogo

Actief lid
Vinden we hem mooi of houden we liever de huidige Fabia?
ahum.gif
 
ik vind hem van voren mooier dan de oude iets meer body en sportiever.
en als hj leverbaar word met die grote wielen moeten ze er ook maar de tfsi motor in gaan leveren een gti alla polo gti
 

Frankie

Actief lid
voor en achter foto's zijn twee verschillende foto-shops trouwens !!!! (let met name op A-stijl en bovenkant portieren).

Vind ze allebei lelijk. Moderner dan de huidige Fabia ja, maar die had tenminste nog eigen smoel. Dit is puur eenheidsworst..
 

Skombi

Actief lid
je zou hem zo voor de eerste de beste Japanner kunnen houden.
Een grote achteruitgang deze Fabia vind ik.
 

Jpoers

Lid
In de autoreview is er ook een fabia met 4wd. voor de liefhebbers:

"Het gaat over nieuwe technieken in verschillende auto's van de VAG groep, zoals een zelf rijdende en lerende golf GTI, etc.
Maar ook de fabia:

Systemen met vierwielaandrijving kunnen nog beter uit de voeten bij regen, sneeuw en een zachte ondergrond en zorgen voor een betere stabiliteit. Een Skoda Fabia laat zien hoe een intelligent 4WD-systeem werkt dat is verbonden met het ESP. Het belangrijkste is dat de wielen afzonderlijk van elkaar kunnen worden aangestuurd. Een actief differentieel aan de voor- en de achteras maakt het mogelijk om de aandrijfkrachten - in tegenstelling tot een normaal differentieel - afhankelijk van de stuurhoek, de dwarskrachten of de giersnelheid aan te sturen. Het resultaat: een snellere reactie, minder onderstuur en minder ESP-ingrepen. Sterker nog, met een ingreep van de software kan de Fabia tot een controleerbaar overstuur overgaan. Dit systeem gaat in productie, maar het is nog niet bekend wanneer."
 

Glenn

Actief lid
Ik vind de huidige fabia echt mooi maar als de volgende word zo als op de foto’s met een roomster voorkant vind ik het niet lelijk maar wat gewoontjes
Ik ben meer benieuwt naar de nieuwe seat ibiza nu dat daar de nieuwe design director Luc Donckerwolke is ex skoda (fabia) en ex lambo (Murciélago,Gallardo)

De medeontwerper van de huidige fabia Dirk van Braeckel is nu nog de is Chief Designer bij bentley ( continental gt )
 

Glenn

Actief lid
de echte foto's van de test

02.jpg

beztytuu5hh.jpg

Uit een magazine
scanfabiaclanek5fe.jpg

Hier zijn ze ook iets nieuws aan het testen met een mule maar wat die fabia staat zo hoog van grond de nieuwe yeti ? of die 4x4 fabia
03.jpg

40_4446ac0417e34.jpg
 

DJNeO

Actief lid

Sarrod

Lid
De 5deurs doet mij heel sterk denken aan de nieuwe Suzuki Swift (schuin van achteren), vooral door het dak. Ik wil eerst echte foto's zien, maar van wat ik hier zie ben ik toch behoorlijk teleurgesteld. De huidige Fabia vind ik vele malen strakker, mooier, chiquer en straalt gewoon meer klasse uit.
 

Glenn

Actief lid
Ik word hier weer verkeerd begrepen ik dacht dat die 2 bovenste de echte waren ?
Gecamoufleerde prototypes?

Die ander weet ik ook wel dat het een fotoshop is gebaseerd op die bovenste foto’s
 
Bovenaan Onderaan