Even voorstellen

kansberg

Forumguru
Zojuist een half uurtje aan het 'stoeien' geweest met de Columbus. Alle functies zijn nu naar wens ingesteld, moet alleen even kijken hoe ik de nieuwste software kan laden in het apparaat, wat ontzettend veel mogelijk heden heeft de Columbus....en zoals beloofd de eerste officiële foto van de Sup voor zijn nieuwe verblijf :yeah: Superb Zuukerweg.jpg
 

kansberg

Forumguru
Dank voor jullie reacties, dat met die spiegels heb ik nog niet onder de knie, ik zal ongetwijfeld iets verkeerd doen, maar dat komt vast goed op termijn.

Een vriend van mij die erg bekend is met de 'VAG' producten en zelf jarenlang Audi gereden heeft, was lovend over de Superb, hij vond hem absoluut niet onder doen voor de A6 Avant, zowel qua rijden als uitvoering en looks, hij gaf ruiterlijk toe dat hij het liefst zo naar de dealer zou stappen en ook een Superb zou kopen, ware het niet dat hij op dit moment andere financiële belangen heeft en de Superb daar helaas niet in past....het zal mij benieuwen hoe lang het duurt, hem kennende.....

Vanmiddag liep ik even naar de auto om wat te pakken en werd spontaan aangesproken door een heer op leeftijd die het een hele mooie auto vond en mij vroeg of ik hem al lang had. Ik antwoorde dat ik hem eergisteren had opgehaald en de beste man feliciteerde mij met de auto, kijk dat zijn ontzettend leuke dingen die mijn ego strelen. Wellicht komt het een beetje zelfingenomen over maar omdat dit voor mij ook een sprong in het diepe is, ik heb tenslotte nog nooit een Audi/VW/Seat of Skoda gereden, was dit toch een bevestiging van de juiste keuze die ik gemaakt heb.

Morgen even de montage regelen van de trekhaak en zomerbanden, de materialen liggen al klaar, maar moet nog even het garagebedrijf bellen die mij matst met dit klusje.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

kansberg

Forumguru
Heb toch een puntje van kritiek gevonden op deze verder fantastische auto.
Vind het geluidssysteem een beetje onder mijn verwachtingen, ondanks de 10 speakers en het Columbus systeem. Ben destijds 'strontverwend' geraakt door m'n C5 waarin een JBL geluidsinstallatie was gemonteerd (af fabriek). Dat klonk als een spreekwoordelijke klok en als 'audiofiel' hecht ik daar veel waarde aan, al weet ik ook wel dat een auto per definitie een dramatische akoestiek heeft.

Wellicht ga ik daar op termijn nog wat mee aanvangen maar weet op dit moment nog niet hoe en wat. Het e.e.a. is ontstaan omdat ik in het verleden als verkoper heb gewerkt van High End audio, als muziekliefhebber wrdt het dan automatisch een 'must' om alleen met het beste genoegen te nemen en wil je dan ook in de auto creëren maar blijkt zelden mogelijk, een collega van mij die Jaguar rijdt heeft bijv. zo'n geluidsinstallatie en dat is een verademing om naar te luisteren. In mijn vorige auto, een Opel Astra, had ik vrijwel nooit muziek aan, niet om aan te horen, dus dan maar beter van niet.

Het geluid wat de auto zelf produceert is in hoge mate bepalend in hoeverre je daarmee aan de gang kunt wat betreft audio. Dat zit op zich bij deze Superb wel goed, hij is vrij stil en de toonhoogte is boven de 1500 t/m ook goed, dus dat biedt perspectief.
 

kansberg

Forumguru
De eerste tankbeurt.....verbazing......gaat er echt niet meer in.......huh?

Ergo: 1 : 19.004

Met mijn XM diesel destijds wilde ik nog wel eens de 1 : 18 rijden maar daarna nimmer meer dergelijke cijfers gehaald....en de Sup is groter en zwaarder dan de XM. Onvoorstelbaar!
 

Joske

Forumguru
misschien een heel raar bericht... maar ik vraag me af waar "Kansberg" a.k.a. Albert eigenlijk zit? :pieker:

begin me wat zorgen te maken, ik heb eind juli nog contact met hem gehad via pm én via mail, maar ineens hoor ik niets meer :(

zijn laatste bericht dateert van 25/07 dus dat is toch al een flinke maand geleden.. iemand ondertussen nog contact gehad met Albert?
 

Taffy

Forumguru
Hij staat er voor zaterdag ook al niet bij.....
Misschien kan hij n gast optreden geven ?
 

Cordoba

Forumguru
Ik liep me ook al een weekje af te vragen waar ie bleef, maar ondertussen al een week of 6 niets meer van Albert gehoord, dat lijkt me net iets te lang voor een vakantie en na de vakantie even alles weer op de rit zetten.
 
Bovenaan Onderaan