Even voorstellen

Miez1

Forumguru
Welkom Albert! Knappe koets en een goed werkpaardje onder de kap:thumbsup:

Wanneer staat hij op de oprit?

Alles gute!

Miez
 

kansberg

Forumguru
Dank dank voor jullie leuke reacties. Wanneer ik de Supurb op ga halen is nog niet bekend, òf komend weekend òf volgend weekend, dat in ieder geval. Dan kan ik hem 'eigen' maken met chromen pijpjes en luxe automatten die ik besteld heb.

Ook moet er nog een trekhaak onder voor half juli, dus dat moet ik nog even regelen. Er komen ook 4 nieuwe banden op, hij staat nu nog op z'n winterpantoffels. Deze laatste twee zaken had ik in de koop kunnen bedingen maar omdat ik in de aan de autobranche gelieerde kringen werk, kan ik dit voordeliger zelf regelen.
 

CDK

Forumguru
Is het een geïmporteerde auto? Omdat ik het kenteken met alleen een 6 zie beginnen en er daarna een - staat???
 

kansberg

Forumguru
Klopt Corné, de auto heeft in België gereden en is in maart 2014 naar Nederland gekomen. Hij is van 2011 en heeft 130.000 kilometer gereden. Dit was eerlijk gezegd wel een puntje. Ben persoonlijk niet zo van de import auto's maar dit exemplaar staat er zo nieuw bij dat je gewoon geloofd dat hij van afgelopen maart is. Maar goed, jij bent kenner en ziet dit uiteraard gelijk :jaja:

Gelukkig is de onderhoudshistorie volledig bekend en erbij, zo zag ik bijv. dat de pomp bij 72.000 km vervangen was, naar ik begrepen heb een kwaaltje van de 1.6 TDI.

Wel grappig is dat ik de uitvoering niet 'matchen' kan met de Nederlandse Superb's, zo heeft deze Xenon en elektrische stoelverstelling, maar wel weer zwarte dakrailing. Geen leer, mar wel Culumbus navigatie....Wel PDC achter maar niet voor...je begrijpt misschien de verwarring die ik erbij heb :pieker: Ik weet niet of deze start/stop heeft, eerlijk gezegd niet op gelet. Maar één ding is zeker: ik heb nog nooit zo'n luxe auto gereden en was met de C5 destijds toch behoorlijk verwend.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
En dat is nu juist het belangrijkste, dat je er zelf content mee bent! Nogmaals veel geluk en plezier met je Superbee toegewenst!!
 

Miez1

Forumguru
#verkoopmodus aan

Ik heb nog een nieuw greenline onderstel liggen voor een 1.6TDI, is 1,5cm lager dan standaard, wellicht ook een mooie modificatie (of als reserve, veren en dempers)? Mag voor weinig weg :)

verkoopmodus uit#

:thumbsup:
 

yves1966

Forumguru
In belgie zijn zwarte dakrails standaard bij de ambition, wat ook het mooist is op een zwarte SC2. Zilveren zijn een optie of standaard bij de elegance versie.
 

kansberg

Forumguru
Bedankt voor het aanbod Miez1, maar ik sla het toch af. Onderstel-technisch wil ik de Superb graag zo origineel mogelijk houden, ook al omdat er af en toe een zware caravan achter moet hangen.
 

kansberg

Forumguru
Oh okay, dat wist ik niet :nono: (leermomentje haha). Maar laat het toch even zo. Moet eerst kosten maken om een trekhaak en zomerbanden te kopen en de Superb zelf is ook niet gratis dus doe het even kalmpjes aan.

Zit me net te bedenken dat dit de duurste maand is wat betreft luxe goederen sinds september 2003 (want ook nog twee elektrische fietsen gekocht), in 2003 kochten we een nieuwe auto en zijn we getrouwd, die auto is veel op afgeschreven, het huwelijk is de beste investering ooit :D
 

kansberg

Forumguru
Trouwens, dit was ook nog een kandidaat. Maar mis de chromen lijsten rond de ramen, dat zie je bij de nieuwe Opel Astra in basisuitvoering ook, ik kan er maar niet aan wennen....


Superb Goedhart.jpg
 

Miez1

Forumguru
Wellicht dat die van mij ook kandidaat was? Krijg net een offerte van de LM voor overname per eind augustus
 
Bovenaan Onderaan