Even voorstellen dan maar: mijn O2FL

Simon2604

Donateur
@Jewepe bij heeft het langer geduurd omdat de dealer het af liet weten heeft daar 4/5 dagen gestaan. Toen een andere garage. Weer 3 dagen. Dit om de 1e ECU te redden.

Nu bleek de eerste dealer het te hebben ********. De communicatie met de tellerunit en startblokkering weg. Dus een nieuwe ECU besteld. Deze weer bij de 1e dealer laten doen. Omdat ze zeiden dat dit wel ging lukken. Deze keer kregen ze de sleutels niet aangemeld. Daar heeft de auto een week gestaan.

Toen heeft tvs geprobeerd om deze zelf in te leren. Hier voor is nieuwe apparatuur aangeschaft. Dus weer een week verder.

Uiteindelijk is er besloten om een nieuwe tellerunit te plaatsen icm met een ecu/bcm en een nieuwe startonderbreker met nieuwe sleutels. Dit heeft ook nog weer een 1.5 week gekost.

Dus een heel verhaal en een hoop irritatie en frustratie. Om het nog maar niet hebben over alle telefoontjes en appjes. Het is uiteindelijk netjes en kosteloos opgelost door Tvs. Inclusief de leen auto.

Auto rijd heerlijk. Je kan makkelijker met het verkeer mee komen en hij is ook nog zuiniger.
 

peterhuppertz

Forumguru
Voor mij geldt dat de auto (die het overige verkeer al goed kon bijbenen) nu het overige verkeer makkelijker achter zich laat

Zaterdag even, met behulp van een ELM327 en Torque Pro, een 0 tot 100 sprintje gedaan. In 7,3 seconden. Als ik de wielspin nog wat beter onder contrrole krijg, kan daar nog wel wat vanaf, maar het is vlot genoeg om, in deze burgermansauto, de labrador stijf tegen de achterklep aan te drukken. ;)
 

peterhuppertz

Forumguru
Maak je niet ongerust... ik heb geen Labrador. En als ik er eentje had, zou ik niet zo assertief accelereren als het dier achterin zou zitten.
 
Bovenaan Onderaan