Ervaringen met alle versies van OBDeleven (als alternatief voor VCDS)

Janno

Forumguru
Damn, lastig haha... is de standaard unit zelf verder wel hetzelfde als de pro qua hardware?
 
Ah op de site idd 24,99… en activeren.. hoe? Of gaat dat automatisch ?

gelukt.. wie weet heb ik het ooit nodig.. iig geen maand/jaar abbo nu.. toch weer een tientje bespaard.. dat zijn toch weer 8 burgers bij de mac :yeehaa:
 
Laatst bewerkt:
Ik zie dat de website van OBDeleven inmiddels aangepast is; dezelfde producten zijn nog te koop; pro pack etc.

maar bij alles staat nu 12mnd en dat kost dus jaarlijks 24,99.

ook bij digitale content is het pakket veranderd naar 12 maanden.

Was ik toch maar even op tijd.
 

Tees

Donateur
Zo, das nogal fors, van €25 lifetime naar €25/jr! Ik had eigenlijk gedacht dat ze ergens rond de €10-15 zouden uitkomen...
 

Janno

Forumguru
Yes, ik had een Pro besteld maar wist niet zeker of ik de lifetime code erbij zou krijgen. Dat was wel het geval dus nu dubbel.
 
Maar dan retourneer je toch die ander?
En dan koop je puur alleen het nextgen device.. credits heb je zo bij elkaar gespaard.. kun je nu al mee beginnen door de app op je mobiel te zetten zonder dat je de nextgen al in huis hebt..

dat zou ik doen iig
 

Janno

Forumguru
Had gekund, maar ik ben niet zo'n retourneerder haha. Ik heb hem inmiddels al geactiveerd en die van OBDeleven zelf kan ik niet retourneren want het is een digitaal product. Wellicht kan ik er nog iemand een plezier mee doen die net achter het net heeft gevist.. :)
 

spikehome

Forumguru
Gelukkig al paar jaar de pro versie.
Alleen gaat verbinden met de dongle vaak noeizaam
5ec53abd44e9aeb64caa5bcb75003c99.jpg
 

Timmer

Donateur
2446 credits??? Jij kijkt elke dag die filmpjes zeker? :maakmegek:
Ik heb er 500 en nog wat, en ik denk niet dat ik ooit al een credit gebruikt heb :arghh:
 

Janno

Forumguru
2446 credits??? Jij kijkt elke dag die filmpjes zeker? :maakmegek:
Ik heb er 500 en nog wat, en ik denk niet dat ik ooit al een credit gebruikt heb :arghh:

Gebruik je alleen longcoding of gebruik je hem helemaal niet? Ik heb toch al wat "apps" gebruikt, longcoding moet ik me nog in verdiepen...
 

Timmer

Donateur
Longcoding en adaptation.
En ik gebruik hem ja, niet elke week maar komt toch regelmatig eens aan bod.
Die 'one press coding', ik ben wsl wat wantrouwend tegenover zo een dingen, ik weet namelijk graag wat er veranderd wordt.
 

Janno

Forumguru
Longcoding en adaptation.
En ik gebruik hem ja, niet elke week maar komt toch regelmatig eens aan bod.
Die 'one press coding', ik ben wsl wat wantrouwend tegenover zo een dingen, ik weet namelijk graag wat er veranderd wordt.

Ok duidelijk, als je tips hebt voor longcoding (ook O3 hier) dan hoor ik het graag :) Wat is die adaptation precies?
 
Bovenaan Onderaan