Ervaring Low budget Xenon kit

nemo

Senior Member
Jammer dat het al zo snel kapot was... Chinese rommel. Heb je ook een nieuwe ballast binnen gekregen, of was het juist die ballast die kapot was en de lamp niet.

De ballast was stuk. Chinese rommel of niet, er zit een jaar garantie op dus ik heb nu kosteloos een nieuwe.

Moet alleen even kijken hoe ik deze ballast ga bevestigen. Hij zat vast met 2 tiewraps, waarvan 1 er door 2 gaatjes van de zijkant van de auto zat, maar ik krijg er met geen mogelijkheid een tiewrap door! Uhh red devil?? :crazy:
 

EdK

Forumguru
gaatje te klein of tyrap te breed ??
anders een krul aan tyrap buigen en een beetje vissen in het gaatje !

succes
 

nemo

Senior Member
gaatje te klein of tyrap te breed ??
anders een krul aan tyrap buigen en een beetje vissen in het gaatje !

succes

ik was al bang dat ik moest gaan vissen. snap niet dat red devil dat zo snel geregeld had op de meeting!!
 

EdK

Forumguru
als je oude tyrap er nog zit kun je proberen de nieuwe tyrap aan de oude vast te plakken met isolatie tape of wat vingertjeslijm !
En dan voorzichtig trekkend aan de oude en de nieuwe voorzichtig bijvoeren !

Doe het niet in de volle zon want dan ga je alleen maar zweten en je ergeren omdat het niet lukt !
 

Gieliovd

Forumguru
Chinese rommel of niet, er zit een jaar garantie op dus ik heb nu kosteloos een nieuwe.
Ik bedoelde het niet negatief jegens jou of iets dergelijks hoor! Top dat je het mooi voor elkaar hebt.

Ja, dat priegelwerk.... komt goed, succes ermee! Inderdaad een beetje knippen en plakken :)
 

Ted

Forumguru
Zouden er nog PC's buiten China en Taiwan worden geassembleerd? Alhoewel er inderdaad ook veel rommel wordt gemaakt. Dat was in Japan idem en nu maken ze dee beste automobielen!
 

EdK

Forumguru
Zouden er nog PC's buiten China en Taiwan worden geassembleerd?


ja hoor , ik assembleer al sinds jaren mijn eigen PC naar eigen specificatie's !
En zal nooit een kant en klaar geval kopen op de laptop na dan !
 

nemo

Senior Member
Alles werkt weer!
ejap7d.jpg
 

Gieliovd

Forumguru
Jeeeh! En helemaal zelf voor elkaar gekregen. Zie je wel, een beetje vertrouwen in jezelf :)

Ziet er weer goed uit.

Off topic: in China is de algemene kwaliteit nog erg laag voor veel producten. De standaard is gewoon niet gelijk aan de Westerse wereld. Computeronderdelen en dingen daar gelaten natuurlijk gezien die worden gerund door enorme bedrijven.
 
Bovenaan Onderaan