Engelse zonneklep zonder sticker

Topic in 'Karoq' gestart door De Stip, 16-06-2019.

1. Peter-036

Peter-036 Forumguru Moderator

En als je 'm op VIN nummer besteld, krijg je er eentje met stickers........want dat hoort zo bij een linksgestuurde auto.

Wedden?

2. 064harry

064harry Forumguru Donateur

De Stip vindt dit leuk.
  3. Hakar

Hakar Forumguru Donateur

Föhn, sticker warm maken en er voorzichtig afhalen een optie?

4. Rallye

Rallye Forumguru

Misschien kan iemand zijn VIN via pm met je delen?

Edit: goede opmerking van @Peter-036 hierboven. Gaat inderdaad niet werken. Kan die Engelse dealer niet een VIN van één van zijn auto’s nemen? Als jij dan vooraf betaalt, lopen zij geen risico....

5. Okki

Okki Forumguru Donateur

Bij oudere auto was het soms een sticker, tegenwoordig zit het er op/in gedrukt. Dus dat werkt niet met föhnen

6. De Stip

De Stip Forumguru Donateur

Eigenlijk geeft die Engelse dealer al aan, dat ze in principe geen onderdelen transporteren. Dus als ik ook nog ga vragen om het via een VIN nummer uit hun auto voorraad te doen, dan zullen ze waarschijnlijk zeggen, ........

7. De Stip

Ik heb mezelf aangemeld voor deze site. @064harry , dank voor de tip. Inmiddels komen er al enkele reacties binnen op mijn vraag en het is overigens ook een mooi opgebouwd forum.

8. De Stip

9. Jooo...

Jooo... Forumguru Donateur

Die gaat ook 128 pond, dus in feite kan je hem zowel bij Belgische/Nederlandse dealer bestellen.

10. De Stip

Klopt en als ik wil, krijg ik van een Engelsman het VIN nummer om te gebruiken bij de bestelling in Nederland.

Jooo... vindt dit leuk.
  11. De Stip

Vandaag even bij de dealer in Tiel geweest. Ik kreeg m'n iPad (was een actie indien je de auto met Pasen kocht en dus mooi meegenomen) en afgesproken om de trekhaak af fabriek te laten vervallen en deze bij de dealer te laten monteren. Het voordeel is dat de Karoq dan wel (net zoals z'n Seat broertje) 1500kg mag trekken. Het kost me wel een kleine 450,- extra, maar dat heb ik ervoor over ivm mogelijk een andere caravan met een hoger totaalgewicht.
    Maar daar gaat dit topic niet over natuurlijk :)

Ik vroeg aan de receptie bij De Waal Skoda, of men voor mij een zwarte zonneklep zonder sticker kon bestellen en dat is geen probleem. Men gaat zodra bekend is wanneer de Karoq geleverd gaat worden, met het VIN nummer wat dan bekend is, een door mij gewenst exemplaar bestellen.

Ik ben er blij mee! Ondertussen volg ik jullie oplossingen en mocht ik er daar een tussen aantreffen die me een beter gevoel geeft, dan haak ik meteen aan :D

12. De Stip

Helaas gaat het plannetje niet door. De dealer krijgt het niet voor elkaar om een Engels model te bestellen :(

13. EdK

EdK Forumguru

Dat word dus de volgende keer met vakantie naar de UK...:pieker::pardon:

14. EdK

EdK Forumguru

15. Antera

Antera Forumguru Donateur VCDS support

Stuur mij even een whatsapp dan kijken we samen even of ik het voor je kan regelen. Heb even contact gehad en ze zeggen dat het moet kunnen zonder problemen als we de onderdeelnummers zelf regelen :-)

Laatst aangepast: 09-10-2019
  16. De Stip

17. SonnyBBQ

SonnyBBQ Lid

Bij mijn vorige wagen heb ik de sticker weggehaald met 'HG sticker remover'. Gewoon met kleine beetjes aanbrengen op de sticker, even laten intrekken en dan met een microvezel doekje de sticker eraf wrijven.

Als je heeeel dichtbij kijkt zie je nog een licht randje van waar de sticker heeft gezeten. Maar helemaal niet duidelijk

18. Antera

Morgen weet ik meer zoals het er nu uit ziet. Heb al de nodige gegevens van de Engelse versie gesprokkeld :-)

Jooo... en De Stip vinden dit leuk.
  19. Antera

Update: Klep is gevonden en besteld :jaja:. Dus als er liefhebbers zijn ik kan hem leveren , meer info via mail of whatsapp

20. hendrik38

hendrik38 Forumguru

Is dit iets van de karoq of heeft mijne kodiaq dit straks ook?

Deel deze pagina