Ik heb net even gechat met de Engelse Skoda importeur en die gaf me een mailadres van de fabriek. Daar heb ik mijn vraag nu neergelegd en ik laat jullie wel weten wat eruit komt. Ik heb er overigens bij verteld dat ik die zonneklep voor shows ga gebruiken en niet in het verkeerBen benieuwd.....
en wat doen we dan met de spiegeltjes die aan de binnenzijde zitten ??en gewoon in spiegelbeeld gemonteerd
Daar plakken we een stikker open wat doen we dan met de spiegeltjes die aan de binnenzijde zitten ??
...en anders kan de passagier er heel goed mee op de motorkap kijken.Daar plakken we een stikker op![]()
Klopt maar krijg het niet meer gevonden. Weet dat het toen ook een lastige was en via een Engels forum er ooit eens achter kwam :-)
Die sticker rommel moet je vergeten, heb het geprobeerd, lagen er weer net zo snel vanaf, als dat ik ze erop kon plakken, kortom spaar die centen.......Anders zoiets: https://rr-dsign.eu/de/aufkleber/skoda/117/skoda-sonnenblendenaufkleber
Ik heb ze voor de Golf nog liggen, wachten tot het warmer wordt. Van Badgeskins.com.