Engelse zonneklep zonder sticker

Rallye

Forumguru
Misschien kan iemand zijn VIN via pm met je delen?

Edit: goede opmerking van @Peter-036 hierboven. Gaat inderdaad niet werken. Kan die Engelse dealer niet een VIN van één van zijn auto’s nemen? Als jij dan vooraf betaalt, lopen zij geen risico....
 

De Stip

Forumguru
Misschien kan iemand zijn VIN via pm met je delen?

Edit: goede opmerking van @Peter-036 hierboven. Gaat inderdaad niet werken. Kan die Engelse dealer niet een VIN van één van zijn auto’s nemen? Als jij dan vooraf betaalt, lopen zij geen risico....

Eigenlijk geeft die Engelse dealer al aan, dat ze in principe geen onderdelen transporteren. Dus als ik ook nog ga vragen om het via een VIN nummer uit hun auto voorraad te doen, dan zullen ze waarschijnlijk zeggen, ........
 

Jooo...

Forumguru
Die gaat ook 128 pond, dus in feite kan je hem zowel bij Belgische/Nederlandse dealer bestellen.
 

De Stip

Forumguru
Klopt en als ik wil, krijg ik van een Engelsman het VIN nummer om te gebruiken bij de bestelling in Nederland.
 

De Stip

Forumguru
Vandaag even bij de dealer in Tiel geweest. Ik kreeg m'n iPad (was een actie indien je de auto met Pasen kocht en dus mooi meegenomen) en afgesproken om de trekhaak af fabriek te laten vervallen en deze bij de dealer te laten monteren. Het voordeel is dat de Karoq dan wel (net zoals z'n Seat broertje) 1500kg mag trekken. Het kost me wel een kleine 450,- extra, maar dat heb ik ervoor over ivm mogelijk een andere caravan met een hoger totaalgewicht.
Maar daar gaat dit topic niet over natuurlijk :)

Ik vroeg aan de receptie bij De Waal Skoda, of men voor mij een zwarte zonneklep zonder sticker kon bestellen en dat is geen probleem. Men gaat zodra bekend is wanneer de Karoq geleverd gaat worden, met het VIN nummer wat dan bekend is, een door mij gewenst exemplaar bestellen.

Ik ben er blij mee! Ondertussen volg ik jullie oplossingen en mocht ik er daar een tussen aantreffen die me een beter gevoel geeft, dan haak ik meteen aan :D
 

De Stip

Forumguru
Helaas gaat het plannetje niet door. De dealer krijgt het niet voor elkaar om een Engels model te bestellen :(
 
Bij mijn vorige wagen heb ik de sticker weggehaald met 'HG sticker remover'. Gewoon met kleine beetjes aanbrengen op de sticker, even laten intrekken en dan met een microvezel doekje de sticker eraf wrijven.

Als je heeeel dichtbij kijkt zie je nog een licht randje van waar de sticker heeft gezeten. Maar helemaal niet duidelijk
 
Bovenaan Onderaan