Embleem aanpassen

Bael

Forumguru
@HarrieSkoda

Ze zijn deze week thuis geleverd, wat een doos voor zo 2kleine stukjes :deuk:
Ik heb ze nog niet gemonteerd zal voor deze of volgende week zijn, de emblemen monteren is kinderspel je hebt er 2pinetjes opzitten dat je ze al niet scheef kan hangen en het is al voorzien van dubbelzijdige tape:thumbsup:
 

HarrieSkoda

Forumguru
@HarrieSkoda

Ze zijn deze week thuis geleverd, wat een doos voor zo 2kleine stukjes :deuk:
Ik heb ze nog niet gemonteerd zal voor deze of volgende week zijn, de emblemen monteren is kinderspel je hebt er 2pinetjes opzitten dat je ze al niet scheef kan hangen en het is al voorzien van dubbelzijdige tape:thumbsup:

Je maakt me nieuwsgierig :D!
 

Horkje

Forumguru
@HarrieSkoda

Ze zijn deze week thuis geleverd, wat een doos voor zo 2kleine stukjes :deuk:
Ik heb ze nog niet gemonteerd zal voor deze of volgende week zijn, de emblemen monteren is kinderspel je hebt er 2pinetjes opzitten dat je ze al niet scheef kan hangen en het is al voorzien van dubbelzijdige tape:thumbsup:

Ik ben ook nog steeds benieuwd naar het resultaat en de kwaliteit. Dus iemand anders dan @Bael al geprobeerd?
 

HarrieSkoda

Forumguru
Ik moet het antwoord over de nieuwe emblemen nog even schuldig blijven..

De keukenrenovatie staat momenteel voor de deur, welke ook wat voeten in aarde zal hebben.

To be continued.

Ps; nog meer mensen die de emblemen in kleur besteld en gemonteerd hebben? Misschien leuk om de foto's hier te plaatsen!
 

CBreedijk

Donateur
Ik moet het antwoord over de nieuwe emblemen nog even schuldig blijven..

De keukenrenovatie staat momenteel voor de deur, welke ook wat voeten in aarde zal hebben.

To be continued.

Ps; nog meer mensen die de emblemen in kleur besteld en gemonteerd hebben? Misschien leuk om de foto's hier te plaatsen!

Helemaal zwarte emblemen en monte Carlo zwarte logo/emblemen “Skoda” “Kodiaq” “4x4” en naafdoppen.

Gaat er hopelijk allemaal woensdag op
Wil t liefst zwart/witte logos. Maar die zijn niet te krijgen bij superS.

Heb nog wel setje originele extra logos liggen om een keer te gaan hobbyen.
 

EdK

Forumguru
Wil t liefst zwart/witte logos.
Heb je al eens de diameters van voor en achter gemeten ??
En met die gegevens eens gemeten bij bijvoorbeeld een Octavia en een SuperB
Kan heel goed zijn dat die diameters corresponderen en dat dan alleen de pennetjes aan achterzijde niet hetzelfde patroon hebben. Maar ja kunststof pennetjes kun je wegknippen....
En anders die gasten een mailen en vragen wanneer ze er ook voor de Kodiaq komen...
 

EdK

Forumguru
Zelf tijdje terug de emblemen in koffiekleur aangeschaft voor de Fabia 3
En daar het toendertijd erg makkelijk was om emblemen te verwijderen bij de Yeti ( oude groene model )viel het me redelijk tegen met die op de Fabia zaten.
Ben voorstander om ze er heel vanaf te krijgen, wel dat is helaas niet gelukt dus de chroom / zwart zijn de kliko ingegaan
En nu dus de cappuccino beige voor en achter er op zitten.
Nu nog in dubio of ik de chrome letters ( Skoda / Fabia ) laat zitten of verwijder of voor de zwarte versie vervang.
Alleen als ik de chrome prijs zie of de black versie.......... dan vind ik die black versie belachlijk in prijs tov de chrome.
 

Canon-Eye

Forumguru
dan vind ik die black versie belachlijk in prijs tov de chrome
Chrome is gewone vervanging, zwart is meer voor liefhebbers en die worden blijkbaar geacht er wat extra voor over te hebben...

Zelf rij ik al vele auto's lang helemaal zonder letters e.d. op de kont, alleen het centrale merklogo laat ik zitten, dat zit trouwens meestal ingebed in een soort indeuking. Ik vind een gladde achterkant mooier en vooral ook veel praktischer.
 

EdK

Forumguru
Chrome is gewone vervanging, zwart is meer voor liefhebbers en die worden blijkbaar geacht er wat extra voor over te hebben...
Nee chrome is standaard Skoda
En dat er een prijsverschil zit tussen chrome en zwart , prima
Maar gaat maar eens kijken op SuperSkoda en zie het prijsverschil
En dat is wat IK een belachlijk verschil vind !!

En dan heb ik het nog niet eens over het wel of niet mooi vinden van een kale K
Gaat mij puur om prijsverschil in deze
 

EdK

Forumguru
Dus ik wacht wel ( als ik ze in black wil ) tot een aanbieding of een uitverkoop...
Of als ik eens bij de dealer ben eens kijken of ze daar wel goedkoper zijn.... you never now..
 
Bovenaan Onderaan