Embleem aanpassen

HarrieSkoda

Forumguru
Meten is weten..........

Voor en achter zullen ze best hetzelfde qua diameter kunnen zijn.

Het gaat mij om die bolling, die er wél of niet in zit.

Nu hard aan het twijfelen of de kerstman deze emblemen dit jaar nog bij me langs wil brengen.
Om helemaal van het chroom af te zijn, zou de kofferklep tekst óf eraf moeten, óf ook vervangen moeten worden door zwarte exemplaren. Wordt het dan niet té zit ik mezelf af te vragen...
 

EdK

Forumguru
Het gaat mij om die bolling, die er wél of niet in zit.
Die rolde ik er zo in bij me Yeti embleem toendertijd...
Moet ik er wel bij zeggen dat dit het standaard nieuwe embleem was
Nu hard aan het twijfelen of de kerstman deze emblemen dit jaar nog bij me langs wil brengen.
Als jij tijdig betaald dan levert die ouwe kerel met zijn rendieren ook op tijd hoor...
zou de kofferklep tekst óf eraf moeten, óf ook vervangen moeten worden door zwarte exemplaren
Niet bestellen, eerst logo met chrome letters, niet mooi ? dan chrome letters eraf... is t dan te kaal dan zwarte letters bestellen en plakken...
 

Horkje

Forumguru
@HarrieSkoda

Ik durf te stellen dat bij de O3 voor en achter gelijk zijn.

Als je bijvoorbeeld op Superskoda de Montecarlo emblemen zou willen bestellen, dan wordt bij de O3 aangeven dat ze geschikt zijn voor voor- en achterkant. Bij de S3 staan er echt twee verschillende voor voor- en achterkant.

Je zou inderdaad zoals EdK voorstelt eerst embleem kunnen vervangen en dan stapsgewijs de type aanduiding verwijderen / vervangen voor zwart.

Zelf denk ik dat het zonder type aanduiding heel mooi is maar wellicht dat ik toch tzt zwarte type aanduiding kies maar misschien te veel van het goede.

Ben sowieso benieuwd naar je emblemen straks.
 

SkodaJosh

Senior Member
Ik ben dus van plan of mezelf de zwarte emblemen van superskoda cadeau te doen. Heeft iemand ze al gekocht ondertussen?
 

HarrieSkoda

Forumguru
Nog niet, maar ben zeker van plan ze te gaan bestellen.

Zie hieronder hoe mijn bestellijstje er dan uit zal komen te zien.. Toch nog een beste prijs.

Verzendkosten zijn dan wel een tientje, maar wellicht dat als er meerdere mensen gaan bestellen (die dicht bij elkaar in de buurt wonen), dat we zodoende wat kunnen besparen? Is maar een ideetje.

SuperSkoda bestelling.JPG
 

HarrieSkoda

Forumguru
Ik heb de logos besteld, die zouden onderweg zijn dus afwachten :jaja:

Ben je me voor! Wil jij dan een how-to maken misschien?

Zouden heel veel mensen (die nu nog twijfelen) blij mee zijn denk ik zo :D.

Voor en achter besteld @Bael ?

Toevallig ook zwarte typeaanduiding besteld?
 
  • Leuk
Waarderingen: Bael

Bael

Forumguru
@HarrieSkoda ik heb ze een goede week geleden besteld, ik ga mijn best doen al worstel ik steeds om hier foto’s op te krijgen :pieker:
Ja voor en achter, nu zijn ze in plasti dip maar is niet 100% mijn ding, type aanduiding heb ik niet genomen deze staan er nu ook niet op, liefst heb ik niets op de wagen maar voor te plamuren heb ik geen zin dus nieuwe logos :)
 
Nog niet, maar ben zeker van plan ze te gaan bestellen.

Zie hieronder hoe mijn bestellijstje er dan uit zal komen te zien.. Toch nog een beste prijs.

Verzendkosten zijn dan wel een tientje, maar wellicht dat als er meerdere mensen gaan bestellen (die dicht bij elkaar in de buurt wonen), dat we zodoende wat kunnen besparen? Is maar een ideetje.

Bekijk bijlage 64218
Best kans dat er morgen met kerst of in het nieuwe jaar weer de bekende 20% korting actie komt. Dus als je nog niet besteld hebt is het misschien slim om even te wachten ;)
 

HarrieSkoda

Forumguru
Best kans dat er morgen met kerst of in het nieuwe jaar weer de bekende 20% korting actie komt. Dus als je nog niet besteld hebt is het misschien slim om even te wachten ;)

Daar zeg je me wat.. Zou het?
Nu zo net nadat black friday is geweest.

Ik weet niet hoe dit de afgelopen jaren is gegaan, zolang loop ik hier nog niet mee.
 
Nou het is wel zo dat de korting acties wat minder frequent zijn als voorheen maar ze zijn er wel zo nu en dan.. dus het loont de moeite om de niet urgente zaken even wat uit te stellen ;)

Maar voorheen hadden ze wel 4x per jaar die 20% actie..
 

HarrieSkoda

Forumguru
Was dat toentertijd met kerst? Of waren het eindejaar (knaller) aanbiedingen?

Anders is het de moeite waard om inderdaad even te wachten.

Niet als ze korting van de typeaanduiding eraf halen, en dan 20% korting geven, aangezien alleen daarop al 60% korting gegeven wordt.

Voor alleen de emblemen loont het wel de moeite om te wachten tot korting, alhoewel dit niet snel zal gebeuren omdat ze pas nét op de site staan.
 
Moet je even zoeken op het super skoda topic, daar kun je wel een beetje zien wanneer forumleden waaronder ik gereageerd hebben dat er korting was.. misschien dat je daar een soort richtlijn uit kan halen.

Kan me zelf niet meer herinneren of het vorig jaar rond kerst was..
 

HarrieSkoda

Forumguru
@Bael zijn de emblemen al binnengekomen?

En/of al gemonteerd?

Ik denk dat ik ze zometeen maar ga bestellen, tezamen met de type aanduiding in het zwart. Kan ik nadien altijd nog kiezen.

Wat ik me altijd afvraag, is of die type aanduiding wel evengoed blijft plakken als de originele typeaanduiding die op de auto geleverd wordt? Wie o wie?
 
Zeer waarschijnlijk voorzien van 3M tape; dus dat plakt goed.
Zaak is vooraf zeer goed ontvetten.. eenmaal (een beetje) opgeplakt niet meer loshalen..
Dus zaak is in 1x goed te plakken.. als hij verkeerd of scheef zit en je haalt hem weer los zal hij daarna minder goed hechten.. eventueel met tape een “lijntje” aan brengen als richtlijn waarboven je het logo wilt plakken..
 
Bovenaan Onderaan