En ja hoor, vandaag gaf de klep na maanden probleemloos gewerkt te hebben voor het eerst problemen. Al denk ik wel dat ik ze deels zelf heb opgeroepen, even schetsen, normaal gezien open ik de kofferklep enkel met de AB als ik aan kom gewandel met spullen in men handen, anders doe ik het via de klep zelf, sluiten doe ik doorgaans ook met het knopje onderin de klep zelf. Vandaag had ik de koffer geopend via het slot, en stond de wagen op dat moment wel wat dichter met zijn kont op de Mazda dan gewoonlijk, ik gok zo'n metertje ertussen, niet meer. De klep ging gewoon open, maar toen ik alles uitgeladen had had ik de wagen al vergrendeld via AB maar stond de klep nog open, deze handelingen in die volgorde doe ik nooit, dus wilde ik ze sluiten via de AB maar dat deed hij maar deels, alvorens de klep twee piepen gaf en ermee stopte. Kreeg ze met geen mogelijkheid dicht, dus maar zachtjes manueel dichtgedrukt, even later terug gaan kijken en ja hoor, probleem was er nog steeds, klep opent prima zowel onderin als met AB, maar sluit niet meer volledig en stopt halverwege of op 3/4de van zijn sluitpositie. Nu heb ik ze daarnet succesvol weten te sluiten maar wel met de knop onder de klep. Ben er maar af gebleven nu en hoop dat het iets éénmalig was, de motoren werken prima, dus ik vermoed dat het iets was met bepaalde handelingen die ik fout deed, waardoor de klep zichzelf beschermde?