Eigen POI's voor Columbus...

fireben

Forumguru
Niet veel anders dan een Harddisk en dvd speler heb ik begrepen?
ja oke maar ik had ook begrepen dat je in de columbus wel een copy sd kaart kan doen maar in de Amundsen kan dat ook niet dus ik weet niet of het daar iets mee te maken heeft :bloos: misschien moet je het direct op de sd kaart zetten in de map bij de columbus :pieker:
 
Iemand al een oplossing voor het plaatsen van flitspalen op de columbus. Heb namelijk zelfde probleem als Zwolly1970.
 

herby1

Lid
Ik heb op 25-02 bij Skoda een case aangemaakt, uiteindelijk hebben die het weer bij Volkswagen aangemaakt.
Case nummer: VW-2017/02-008746

Ik mail ze regelmatig maar krijg zelden een reactie, als ik al reactie krijg dan is het een melding dat ze er nog mee bezig zijn.

Het probleem is dat de inhoud van het metainfo2.txt bestand qua structuur veranderd is, de Columbus heeft daar moeite mee.

Wellicht slim om ook een case in te schieten bij Volkswagen CustomerCare, hoe meer mensen klagen, des te groter de kans dat men er iets aan gaat doen.

Heb ze ook al gevraagd hoe ik het zelf kan aanmaken, dan bouw ik zelf wel iets, ook op deze vraag komt geen antwoord.

suc6

Gr
Herby
 
D

Deleted member 20094

Ik heb ook maar een ticket aangemaakt....we wachten af.

Aan de andere kant wel erg knullig....
 

herby1

Lid
YES!!!!!

Na het nodige geklooi is het uiteindelijk gelukt om een werkende zip te maken met flitspalen ;)
Indien gewenst kan ik wel een howto guide in elkaar flansen, als het wat minder heet is.

@Zwolly1970 stuur even een PM en ik stuur je de zip even om te testen.
 

johnboy

Forumguru
YES!!!!!

Na het nodige geklooi is het uiteindelijk gelukt om een werkende zip te maken met flitspalen ;)
Indien gewenst kan ik wel een howto guide in elkaar flansen, als het wat minder heet is.

@Zwolly1970 stuur even een PM en ik stuur je de zip even om te testen.
Ja graag. Ik heb verschillende bestanden en manieren geprobeerd. Ook via Skoda Connect online maar dan geen geluid bjj het naderen...
 
Bovenaan Onderaan