Eigen POI's voor Columbus...

elsinga

Forumguru
Hallo,

ik probeer via http://mydestination.skoda-auto.com/POIs een aantal GPX bestanden van POI's die ik heb op een SD kaartje te krijgen, zodat ik ze in mijn Columbus kan importeren.

GPX bestanden inlezen gaat prima, maar als ik de verzameling wil opslaan krijg ik eerst een scherm met tsjechische tekst (lang leve Google Translate, je moet het beestje een naam geven) en daarna een vette foutmelding:

Server Error in '/' Application.
constraint failed
UNIQUE constraint failed: pPoiCategoryTable.categoryDefaultName

Description: An unhandled exception occurred during the execution of the current web request. Please review the stack trace for more information about the error and where it originated in the code.

Exception Details: System.Data.SQLite.SQLiteException: constraint failed
UNIQUE constraint failed: pPoiCategoryTable.categoryDefaultName

Source Error:

An unhandled exception was generated during the execution of the current web request. Information regarding the origin and location of the exception can be identified using the exception stack trace below.


Wie weet hoe het wel kan? Ik heb ook de VW versie al geprobeerd, maar die maakt een ZIP bestand waar mijn Columbus ook niks mee kan.
 

Darkside

Forumguru
Ik heb altijd deze site gebruikt.

En met POI database gewoon een database aanmaken.
Deze moet volgens mij ook gewoon prima werken op een O3.
SD kaart er in en dan zoeken naar updates om database te importeren.
 

elsinga

Forumguru
Ik weet nu ook waarom ik die foutmelding kreeg: geen dezelfde namen gebruiken voor de lijsten (ook geen lege).
 

elsinga

Forumguru
Nou, we zijn een stap verder, maar helemaal kloppen doet het niet... Je schijnt (maar dat staat nergens) het ZIP bestand te moeten uitpakken in de root van de SD kaart. Gedaan en de update wordt herkend, maar geeft na 91% een foutmelding, waarna de Columbus wordt herstart. :(
 

elsinga

Forumguru
En nu blijken er maar 16 verzamelingen in te kunnen... Helaas, moet ik de flitspalen dus combineren. Ben benieuwd of die netjes aangegeven worden onderweg, heb ik wel ingesteld. ;)
 

Frenkie

Forumguru
Voor de duidelijkheid, welke VW site (krijg over 2 dagen mijn O3, dus wil ook wel wat spelen)?
Hoeveel punten kun je per verzameling invullen?
 

elsinga

Forumguru
Nog even voor de geinteresseerden: door het aanvinken van het "maak geluid als je nadert" vinkje krijg je een ping geluid over de speakers bij nadering. Helaas geen ikoontje op het navigatiescherm.

Ik ga daar eens wat mee spelen, want een ping bij elke mogelijke flitslocatie is net wat te gek. ;)
 

Frenkie

Forumguru
Ik zat net op die VW site te kijken, daar staat ook het vinkje "Annäherungsinformation". Lijkt me dat dat het betreffende vinkje is, als je dus de flitspalen in een betreffende gpx/csv/etc hebt zitten.
 

johans67

Nieuw lid
wat je ook kan doen is flitsmeister op je telefoon zetten en dan een vinkje aan zetten in flitsmeister zodra hij verbinding maakt met bluetooth van je skoda start flitsmeister automatisch op
 
nou heb van alles gedaan maar krijgt ook die foutmeldingen.
je moet dus elke snelheid, elke licht een aparte naam geven ?
Kun je het niet voor mij op een kaartje zetten. Woon in eindhoven
 
Bovenaan Onderaan