Eigen POI's voor Columbus...

D

Deleted member 20094

probleem opgelost....had een beschadigde csv bestand :(
@fireben: heb nog wel een oud bestand (van een jaar geleden), veel is er denk ik niet verandert... stuur je email maar even via een pb
 
D

Deleted member 24009

Oké,

Succes!!!:lezen::sterretjes::yeehaa:

Hoi, bedankt alvast voor de uitleg en uitzoekerij. Ben nu zelf aan het kijken naar flitspalen poi via flitspaal.nl. Daar kan ik ook kiezen voor Nokia Maps als "systeem". Nu dacht ik dat de Amundsen mappen van Nokia (Here) gebruikt? Misschien is dat de verklaring waarom het zoeken niet werkt?

Andere vraag: je gebruikt dus niet de sd kaart waarop je navigatie staat maar echt een lege?

En als laatste: misschien beter om dit naar het Amundsen topic te (laten) verplaatsen?

Ik ga nog even verder stoeien en nogmaals: dank!

Edit: het samenstellen van het eigen POI bestand verloopt in ieder geval vlekkeloos. Helaas is de O3 niet thuis om e.e.a. te installeren...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi, bedankt alvast voor de uitleg en uitzoekerij. Ben nu zelf aan het kijken naar flitspalen poi via flitspaal.nl. Daar kan ik ook kiezen voor Nokia Maps als "systeem". Nu dacht ik dat de Amundsen mappen van Nokia (Here) gebruikt? Misschien is dat de verklaring waarom het zoeken niet werkt?

Je vormt de bestanden om via de website van VW, de bestanden worden dus naar het goede formaat omgezet. Ik heb ergens op Briskoda gelezen dat het zoeken op POI een probleem is met de laatste software van de Amundsen.

Andere vraag: je gebruikt dus niet de sd kaart waarop je navigatie staat maar echt een lege?

Ja, deze info wordt weggeschreven op je navigatie, na de update kun je deze card weer verwijderen.

En als laatste: misschien beter om dit naar het Amundsen topic te (laten) verplaatsen?

Goed idee, maareh.... hoe doe je dat???

Ik ga nog even verder stoeien en nogmaals: dank!

Succes!

Edit: het samenstellen van het eigen POI bestand verloopt in ieder geval vlekkeloos. Helaas is de O3 niet thuis om e.e.a. te installeren...
 
Laatst bewerkt:
D

Deleted member 20094

:mad:
In het scherm van de Columbus krijg ik de volgende melding;
"Fout: geen bestanden beschikbaar. Een medium met bestanden voor de software-update plaatsen of de bron controleren, alstublieft."

Meerdere malen geprobeerd, zonder positief resultaat helaas...:nono:
Iemand een idee waar dat aan kan liggen?:pieker:
 
:mad:
In het scherm van de Columbus krijg ik de volgende melding;
"Fout: geen bestanden beschikbaar. Een medium met bestanden voor de software-update plaatsen of de bron controleren, alstublieft."

Meerdere malen geprobeerd, zonder positief resultaat helaas...:nono:
Iemand een idee waar dat aan kan liggen?:pieker:

Had ik de eerste keren ook, eerst had ik de bestanden in een mapje op de sd card, later bleek dat ik het kaartje ook nog eens helemaal moest formateren.
 
D

Deleted member 20094

Ik heb een 4Gb kaartje volledig geformatteerd (niet snel) de bestanden in de root van de SD kaart.
Slot A of slot B maakt geen verschil.

Maar meerdere keren de foutmelding gehad.

Ik stop er nu even mee....
 
Ik heb een 4Gb kaartje volledig geformatteerd (niet snel) de bestanden in de root van de SD kaart.
Slot A of slot B maakt geen verschil.

Maar meerdere keren de foutmelding gehad.

Ik stop er nu even mee....

Balen zeg, vanochtend een nieuw bestand gemaakt, met flitspalen en campings en het werkte weer gelijk. Blijft vage meuk, die software. :tegek:
 
D

Deleted member 20094

Toch raar....
Ik heb nu enkel de flitspalen (zoals ik ze naar @fireben heb gestuurd) omgezet en proberen te installeren, en wederom de foutmelding.:mad:
 

fireben

Forumguru
hmm idd beetje raar :bloos::bloos::arghh: bij mij doet die het goed hij geef ook geluid bij de flitscamera elke die hij ziet wel klein geluidje maar toch ahhaha
 
Heb jij ook de nieuwe Columbus?

Hee Zwolly1970, fireben en ik hebben een Amundsen, maar het zou zeker moeten werken op Columbus.

krijg je wel een melding op je nav. als je de card in het slot steekt?

Bij mij ging het ook mis als ik het cardje er in stak, voor ik het contact aanzette.

Dus: Eerst contact aan, navi laten opstarten, card er in, navi geeft melding (updates beschikbaar of zoiets) en dan naar menu, systeem info en updaten.
 
D

Deleted member 20094

Ik deed eea zonder auto op contact.
En voordat ik de Columbus aanzet had ik de SD er al in.
Misschien even een andere volgorde.:pieker:
 
Bovenaan Onderaan