Eibach voor Kodiaq?

CDK

Forumguru
@superbmisschienzogeknogni, ik heb Eibach er onder zitten in combinatie met DCC. Bevalt prima, ook met aanhanger aan de haak.
Jij hebt geen DCC dus vergelijkbaar met mijn ‘normaal stand’ en dat rijdt een stuk beter naar mijn mening. Deinen is over (zoon heeft nu geen last meer van wagenziekte) en het overhellen van de koets in een vlot genomen bocht is aanzienlijk verminderd. Het comfortabele karakter van de auto is er nog steeds, maar met de Eibach set krijg je wel meer gevoel / contact met de weg.
 

Henrik

Forumguru
Ik heb het wel besteld onder m’n Kodiaq, maar die moet nog geleverd worden. Mede op basis van @Corné de Kluijver z'n enthousiasme heb ik ze besteld. Gewoon via de dealer. Die gaat ze er vóór aflevering onder zetten. Ben benieuwd!
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Antera

Donateur
Goede dealer die dat doet :-). Moet zeggen dat ik er pas 2 gedaan heb en van de Karoq al een paar meer.
 

Henrik

Forumguru
Set is besteld maar is nog niet binnen weet ik uit zeer betrouwbare bron :-)
Haha, ik heb het ook vernomen inderdaad. Best nog wel een aardige levertijd , of niet @Antera ?
Ben heel benieuwd hoe het gaat zijn. Heb met de garage afgesproken dat als ze er niet zijn op het moment dat de auto geleverd kan worden, ze later nog worden gemonteerd. Dan kan ik ook vergelijken hoe het rijdt met en zonder de veren. Maar ik hoop natuurlijk dat ze gewoon snel worden geleverd. :nailbiting:
 

Skodiaq 2017

Senior Member
Laat Eibach set via dealer installeren medio november, gaat ca. 3 tot 3.5 cm naar beneden.
Alle veiligheids- systemen worden aangepast (camera's e.d.), alles onder volledige garantie kosten incl. veren ca. € 600,- incl. BTW
 

Antera

Donateur
Ik wil voor eibach gaan maar ga dan voor antera, mag ook beloond worden voor al zijn adviezen hier.


Heb dan wat gegevens nodig zoals kenteken om te kijken welke set je nodig hebt en wat dan de levertijd is. Je kan me erover mailen op onderstaande adres dan zoek ik het even voor je uit.

PS van mij krijg je ook al korting standaard hier op het forum op de adviesprijzen :-) @EdK
 

Henrik

Forumguru
Zijn de levertijden zo lang momenteel @Antera ? Ik hoorde een datum van de garage die ze heeft besteld waar ik een beetje van opkeek... :pieker:
 

Antera

Donateur
Zijn de levertijden zo lang momenteel @Antera ? Ik hoorde een datum van de garage die ze heeft besteld waar ik een beetje van opkeek... :pieker:

Die hebben hem via mij besteld en er zijn helaas was productie vertragingen bij eibach helaas. Zie bijlage
 

Bijlagen

  • Levertijd.png
    Levertijd.png
    67,1 KB · Weergaven: 87
Bovenaan Onderaan