Eibach voor Kodiaq?

leslee

Forumguru
@Corné de Kluijver mijn vrouw is degene met de sportieve rijstijl en die rijdt er ook het meeste in, die vond de hatchback sowieso altijd fijner rijden dan haar combi.
Welke ET moet ik dan aan denken bijv bij die van jou?
En welke set zit er uiteindelijk bij jou eronder gestoken?
 
Stel neemt sportline, dcc nog alleen op 4x4 en bij karoq nu ook bij voorwielaandrijving mogelijk. Ik wil comfort maar geen deinende auto. Stoor me nu regelmatig met 18 iinch in octavia. Stel je neemt dan eibach en dan 19 of 20, 20inch heeft lagere et toch. Wat is advies
 
Ivm max lease bedrag 19 inch. Test kodiaq had achter mad. Maar rondom eibach beter bij sportieve maar ook confort rijstijl. Nu beweerd de dealer dat sportline al onderstel van rs heeft. Maar dat geloof ik niet. Dus eind oktober maar eibach.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Geen idee, weet wel dat een DCC onderstel een fractie lager is t.o.v. een standaard onderstel.
 
De sportline kan nu ook met DCC besteld worden, nu ook wltp 2020 vervalt mogelijk een optie. Ik heb de auto besteld in maart met 19 inch. Nu misschien dcc mogelijk is.... wat zeggen jullie.
19 inch laten en dcc erbij nemen, of nee alleen eibach is genoeg en neem voor het geld 20 inch. Ik heb geen caravan of aanhangwagen, snelweg graag 130 +maar soms ook rustig toeren.
En als je dan een keer in Duitsland wil doorrijden en geen schrik wil hebben is dan een combinatie van 19 of 20 inch met alleen eibach meer als voldoende?
Als ik zo wat sites lees is DCC niet zaligmakend? in ieder geval moet je om deinen te voorkomen iets doen met de veren, of heb ik het mis? Ik wil comfort , geen hardeplank maar zeker niet deinend , niet zwaar overhangend en niet wegspringend in lange draaien op de de snelweg. Uiteraard het is geen audi rs maar .... een beetje stevigheid, ja voel ik wel voor
 

CDK

Forumguru
Ik wil comfort , geen hardeplank maar zeker niet deinend. Uiteraard het is geen audi rs maar .... een beetje stevigheid, ja voel ik wel voor

Ik denk dat je zonder DCC en met Eibach wel content zou kunnen zijn, maar zou DCC altijd meebestellen. Je kan dan per situatie switchen en dat doe ik dan ook met regelmaat.
Rij ik met aanhangwagen dan staat hij op comfort, omdat op de 1 of andere manier de lekkerste combi is, zit ik er alleen in dan staat de DCC vrijwel altijd op sport, ben ik met het gezin op pad dan staat DCC op normaal.
 

hendrik38

Forumguru
Ik heb vorige week ook DCC toegevoegd aan mijn kodiaq sportline. Ik wil ook graag kunnen switchen in demping. Ik laat hem op 19 inch komen. Dat is voor mij prima. Als de vega zwart 20 inch als standaard eronder werd geleverd was ik wel overstag gegaan. Nu is het de vega antraciet en die is mij te blauwig.
 
de laatste post is alweer van 22 mei, ik hoop dat mijn kodiaq in oktober mijn lease oct 3 mag gaan vervangen, ik wil iets denk ik meteen gaan doen als ik de beer krijg, naar antera gaan voor eibach. Zijn er inmiddels meer ervaringen van gebruikers? ik wil ook de remklauwen rood maken en een doorlopende rode achterreflector, En zwart embleem voor spuiten of via superskoda, de letters achterop weet ik nog niet. Skoda wel mooi maar in het zwart mogelijk nog mooier.
Maar ervaringen met eibach deel ze met me of zijn er ook die alleen voor mad hulpveren zijn gegaan. Ik wil eibach voor een blijvende comfortabele maar minder deinige vering. Heb geen trekhaak
 
Bovenaan Onderaan