Eibach verlagingsveren Octavia (Combi) ?

Antera

Donateur
Nou, vanmorgen was het zover. 8.00 uur bij @Antera. Wat een vakman! Die weet wat'ie doet en het resultaat mag er zijn. Niet alleen ziet de auto er 100x beter uit, de rijeigenschappen zijn fantastisch. Eindelijk doet de auto wat ik wil en deint'ie vrijwel niet meer. Gewoon lekker ontspannen, 1 handje aan het stuur zonder dat zenuwachtige gedoe. Eerlijk, iedereen die z'n auto nog moet bestellen, zeker Eibachs bestellen. Lieft bij @Antera natuurlijk, want dan weet je zeker dat het goed gaat ;). Daarnaast ook nog een aantal aanpassingen laten doen, zoals DRL achter standaard en en DRL voor minder vel bij gebruik knipperlicht. Antera, dank voor de service. Ik ga nu de auto wassen en zal daarna foto's maken.... :)


Heel graag gedaan en goed om te horen dat het zenuwachtige voorbij is. Dus voor de zenuwachtige O3 rijders monteren van een kleine verlaging geeft de auto het gewenste rijgedrag en dus gewoon rechtuit zonder afwijkingen en continu corrigeren.

Aanpassingen waren ook een succes incl regen sluiten. Toch mooi dat dit allemaal werkt nu
 

Antera

Donateur
tsja van twijfel naar watertanden en van watertanden naar eindelijk verlagen....
één nadeel de veren zijn op bij antera....................:deuk::deuk:


Maar komen weer. Zodra ze weer bij eibach van de pers komen heb ik ze ook weer. Dus ook voor de nieuwe liefhebbers wees niet getreurd ook jij kan lager.

@Kiswum ook jouw auto kan deze upgrade ondergaan
 

Kiswum

Forumguru
Ik weet dat mijn auto een verlaging kan gebruiken, maar we kunnen het geld nog even niet missen, wellicht volgend jaar. Ik ben ervan overtuigd dat het veel voordelen heeft en weinig/geen nadelen.
 
Heb net nog even een stukje gereden. Het is werkelijk niet te geloven hoe een paar veertjes (zeg ik heeeel respectvol :jaja:) het verschil kunnen maken. Het is echt een verademing. Rijdt niet meer zo zenuwachtig en stuurt lekker scherp door de bocht heen. De auto helt niet meer over waardoor je het gevoel hebt dat de auto ook door de bocht wil ipv rechtdoor.... Hij vangt oneffenheden prima op. Alleen grote kuilen of irritante hobbels en kleine drempels/klinkers voel je meer, maar zeker NIET hinderlijk. De auto is nu pas perfect. Hij rijdt nu zoals ik dat eigenlijk wilde. Nogmaals, echt een aanrader! :thumbsup:

@Joske , mijn advies: DOEN :jaja::D Het is zeker een verbetering op alle vlakken! Niet langer twijfelen, maar even een PB'tje aan @Antera sturen.... :dankje:
 

lugolux78

Forumguru
Ik denk dat in de uitdrukking "baas boven baas" jij de baas bent.... ;)

Oh nee was helemaal niet zo bedoeld.
:nono:

Ik vind dat een auto mooi gestroomlijnd is als hij wat lager en meet mooie niet te grote velgen bekleed is.
Was geen eens baas boven baas gedachten. Ik twijfel trouwens nog over de XTreme's omdat het misschien juist too much is (alternatief Themisto 18")
 
Geen probleem! Was niet lullig bedoeld, maar vind jouw configuratie echt fantastisch! 19 inch is voor mij net iets te veel, maar dat is persoonlijk.
 

Antera

Donateur
Idem hier. Alleen de vrouw ook nog even overtuigen.
@Antera kan me vast wel vertellen wat het kost voor een O1 combi.

Kan zeker maar let wel op alleen verlagen met eibach veren op wat oudere dempers die er denk ik bij jouw wel onder zitten niet de beste configuratie is. Oudere dempers vinden verlagingen vaak niet lang goed en gaan dan lekken wat dan zorgt dat je dan alsnog nieuwe dempers moet plaatsen met dus extra montage en uitlijnkosten.

En setje veren met montage kost in ieder geval € 289 met dempers word het anders en moet ik nakijken voor je.
Daarvoor moet je me anders maar even mailen op info@lowering.nl
 
Nou, vandaag even lekker gereden en volgens mij zijn de Eibach veertjes ook goed voor een zuinige afdronk..... :DTijdens het file rijden, veel binnendoor weggetjes met rotondes en een aantal stukken 130 km/uur....... Als dat zo door gaat rijd ik 800 op 1 tank benzine. :jaja:

image.jpg
 
Heel graag gedaan en goed om te horen dat het zenuwachtige voorbij is. Dus voor de zenuwachtige O3 rijders monteren van een kleine verlaging geeft de auto het gewenste rijgedrag en dus gewoon rechtuit zonder afwijkingen en continu corrigeren.

Aanpassingen waren ook een succes incl regen sluiten. Toch mooi dat dit allemaal werkt nu

Antera,
Ik krijg over een aantal maanden mijn O3 combi. Dit is weliswaar een leaseauto, maar zou hem toch graag willen verlagen met de Elbach veren waar iedereen het over heeft. Wat kost dit bij jou? En ik woon in Leeuwarden, waar zou dit het dichtstbij kunnen?
 
Bovenaan Onderaan