Eibach verlagingsveren Octavia (Combi) ?

RaceVrs

Banned
Veren zijn beperkt verkrijgbaar. Wel zie ik andere (eibach-shop punt nl) tekst komt overeen maar artikelcode niet. Heeft dit een oorzaak?
 

WouterVdV

Actief lid
Voor de Belgen onder ons (of Nederlanders die het eventueel zouden weten):
Als ik de Eibach pro veren op men wagen laat monteren, dien ik dan onmiddellijk naar de technische keuring te gaan? En dien ik dan elk jaar opnieuw te gaan om deze veren te laten controleren ipv pas na vier jaar voor een nieuwe wagen?


Ik vind trouwens nergens het productnummer terug voor de skoda octavia rs berline 2013
 
Laatst bewerkt:

lugolux78

Forumguru
Voor de Belgen onder ons (of Nederlanders die het eventueel zouden weten):
Als ik de Eibach pro veren op men wagen laat monteren, dien ik dan onmiddellijk naar de technische keuring te gaan? En dien ik dan elk jaar opnieuw te gaan om deze veren te laten controleren ipv pas na vier jaar voor een nieuwe wagen?

Volgens mij hebben ze TüV certificaat maar is dus niet afdoende voor BE:

Zie ook (via Google gevonden) http://www.mayer.be/nl_homologatie_eibach.htm
 

CDK

Forumguru
@WouterVdW, zou met een heel licht schuurpapiertje kunnen, maar misschien dat een oplosmiddeltje ook werkt, daar zie je binnen no time niets meer van
 

Tom RS

Forumguru
Ik heb het met staalwol 000 gedaan. Piece of cake en geen schade aan de veren.
Normaal moet je auto een keuring voor verlaging krijgen met geometriemeting. Je moet ook een plaatsingsattest laten invullen. Alles bij elkaar kost je dat op de keuring dik 100 euro. Ik heb het niet laten doen, ze gaan het niet merken volgens mij.
 

Antera

Donateur
En weer een naar moeder aarde op winterwielen :D

1970486_597622763641389_274696646_n.jpg


1779264_597622776974721_1652930964_n.jpg
 

JeeJeeR

Actief lid
En weer een naar moeder aarde op winterwielen :D

1970486_597622763641389_274696646_n.jpg

Vandaag naar Antera geweest! Voor wie nog twijfels heeft.... Een vakman aan het werk met een top resultaat!! Wat rijdt dat lekker zeg! Strak, maar niet oncomfortabel. Zo had hij uit fabriek geleverd moeten worden. Maarja anders heeft Antera geen werk meer :-)

Zodra hij schoon is maak ik nog wat foto's.
 

Joske

Forumguru
Hoe meer van die verlaagde O3's ik zie hoe meer ik denk dat Škoda gewoon niet lager mocht met hun bolides.. kwestie van mama Audi niet onder de duiven te schieten! :D

zie er goed uit :thumbsup: !
 

Joske

Forumguru
Ik heb het met staalwol 000 gedaan. Piece of cake en geen schade aan de veren.
Normaal moet je auto een keuring voor verlaging krijgen met geometriemeting. Je moet ook een plaatsingsattest laten invullen. Alles bij elkaar kost je dat op de keuring dik 100 euro. Ik heb het niet laten doen, ze gaan het niet merken volgens mij.
maar wel laten uitlijnen na het plaatsen van de veren ;).

Heb jij ze nu zelf geplaatst Tom? Of in de garage laten doen?
 
Bovenaan Onderaan