Eibach verlagingsveren Octavia (Combi) ?

Ridley

Forumguru
Kun je wel slapen vannacht? Ik kan je vertellen dat je lekker naar huis gaat knallen vanuit Dongen :)
 
Nou, vanmorgen was het zover. 8.00 uur bij @Antera. Wat een vakman! Die weet wat'ie doet en het resultaat mag er zijn. Niet alleen ziet de auto er 100x beter uit, de rijeigenschappen zijn fantastisch. Eindelijk doet de auto wat ik wil en deint'ie vrijwel niet meer. Gewoon lekker ontspannen, 1 handje aan het stuur zonder dat zenuwachtige gedoe. Eerlijk, iedereen die z'n auto nog moet bestellen, zeker Eibachs bestellen. Liefst bij @Antera natuurlijk, want dan weet je zeker dat het goed gaat ;). Daarnaast ook nog een aantal aanpassingen laten doen, zoals DRL achter standaard en en DRL voor minder vel bij gebruik knipperlicht. Antera, dank voor de service. Ik ga nu de auto wassen en zal daarna foto's maken.... :)
 
Laatst bewerkt:
y5asy2yj.jpg
Hier alvast een impressie...
uha9eru9.jpg
7eseruvu.jpg
 
Laatst bewerkt:

Joske

Forumguru
tsja van twijfel naar watertanden en van watertanden naar eindelijk verlagen....
één nadeel de veren zijn op bij antera....................:deuk::deuk:
voor al die nieuwe modellen mss, maar mss niet voor mijn "ouwe gouwe" O2 natuurlijk! :D
 

EdK

Forumguru
Daar heeft ie nog wel een paar tweede handsjes liggen voor een mooie nieuwe prijs.....:deuk::deuk::bloemen::sleep:
 
Bovenaan Onderaan