EGR terugroepactie petitie / brief.

Status
Niet open voor verdere reacties.

w.r.

Lid
Het risico van een dagvaarding is natuurlijk altijd aanwezig, de vraag is of een dergelijke vordering erkend zou worden en nog veel meer of Pon wel behoefte heeft aan een rechtszaak immers zou die verloren worden dan heeft die een reclame gecreëerd welke geen enkel bedrijf wil hebben

Wat mij betreft sluit ik mijn bijdrage aan het topic, ieder dopt zijn eigen boontjes en kan achteraf alleen maar de hand in eigen boezem steken dat men niks wilde

Persoonlijk vind ik het alleen intriest dat VAG Skoda zich dit in Nederland kan permitteren

Dat social media een wijziging kunnen bewerkstelligen zien we in China waar de social media kennelijk aanzienlijk beter georganiseerd zijn en daar wel een wijziging door VAG in coulance afhandeling konden afdwingen
 

MarcoO2

Forumguru
Het risico van een dagvaarding is natuurlijk altijd aanwezig, de vraag is of een dergelijke vordering erkend zou worden
Eerder vroeg ik me nog af of je je jurisprudentie bijhield, nu is me wel duidelijk van niet. Dan is dat slotje inderdaad een strak plan :D
 

ertromp

Forumguru
Wat mij betreft sluit ik mijn bijdrage aan het topic, ieder dopt zijn eigen boontjes en kan achteraf alleen maar de hand in eigen boezem steken dat men niks wilde

@EdK : Niet te snel die sleutel weg!

Toch jammer: ik zal al die wijze woorden en rechtswetenswaardigheden missen :deuk::deuk::deuk:

@w.r. : Dan heb je nu eindelijk tijd om zelf eens een daadwerkelijke zaak te beginnen tegen PON. Succes, sterkte
 

surow

Senior Member
Even een update:
Ik heb informatie van dealer dat SKODA doet deze reparatie gratis!!!
Auto moet alle beurten hebben bij officiële dealer.

Gr.
 

Bart1979

Actief lid
Dat is heel mooi, echter weer een ander verhaal dan tot nu toe gehoord (3 jaar of 100k, niet per se dealer onderhouden). Nu kan ik wel weer de hele discussie aanzwengelen over de zin en onzin van dealer onderhoud in relatie tot garantie en coulance, etc. Zolang je auto aantoonbaar volgens de voorschriften is onderhouden met originele onderdelen, is er niets dat de garantie beinvloedt. Bij coulance na afloop garantie ligt dat misschien anders. Ik ben het eens met het slot op dit topic, aangezien het tot niets leidt.
 

darkvalley

Nieuw lid
Hallo allen,

Een nieuw lid van het forum met helaas een oud en bekend probleem.

Skoda Fabia II, klepske kapot. 70k op de teller. Is 2e hands gekocht, eerste beurtjes netje bij de dealer maar ja omdat hij is overgenomen is er een beurt geweest bij een andere dealer dus geen coulance volgens PON. Terugroep actie petitie bij deze ondertekend wat mij betreft. Wat een k auto.

- Doet niet de beloofde 1 op zoveel
- Kromme remplaten ook al gesignaleerd door de trilling in het stuur
- EGR klep kapot

Als iemand nog suggesties heeft welke weg nu te volgen dan hou ik me aanbevolen.
 

ertromp

Forumguru
Suggestie 1: welkom hier en stel je voor zou ik zeggen
Suggestie 2: heb je een rechtsbijstand verzekering? Doe daar een beroep op
 

ertromp

Forumguru
Suggestie 3: dat beloofde verbruk is door de fabriek onder ideale omstandigheden gemeten. Laat je dus niet gek maken en dat zul je bij geen enkel merk halen
 

Canon-Eye

Forumguru
Doet niet de beloofde 1 op zoveel
Dat is toch geen verrassing zeker?
  • is al eindeloos veel publiciteit over geweest, dus had je kunnen weten;
  • de opgegeven waarden zijn normverbruiken ten behoeve van de onderlinge vergelijkbaarheid.
Met een parafrase van een ouwe film-disclaimer: "Elke gelijkenis met de werkelijkheid berust op puur toeval"... :pardon:
 

darkvalley

Nieuw lid
Ha Ertromp.

Dank voor je suggesties. Daar heb ik wat aan. Ik heb ondertussen de helpdesk van skoda gebeld met de vraag wat ze voor me kunnen betekenen. Rechtsbijstand heb ik nog van tijdens mijn verhuizing. Altijd handig bij aanschaf van iets nieuws en duurs wat mij betreft.

Even voorstellen. 35 jaar oud, 17 jaar rijervaring. Dit is mijn 1e skoda en 1e niet lease auto. Recentelijk vanuit hoofddorp naar het oosten des lands gegaan (bij deventer) en bij DC Berkel in rotterdam deze auto een krap jaartje geleden gekocht. Vanwege de verhuizing de auto grote beurt gegeven bij 60.000 bij een niet skoda dealer, (10.000 km nadat we hem hebben gekocht) Totaal niet op de hoogte dat dit een probleem zou kunnen zijn voor eventuele garanties.

@ edk. Geen bijdrage is nuttiger dan wat je had gedaan hoe grappig het ook bedoeld was. Denk aan het milieu, vanwege de europese wetgeving moet de provider nu 10 jaar lang deze nutteloze post bewaren. ;') (Zelfde EU wetgeving die de klep had bedacht... ze zijn wel een boefjes!)
 

EdK

Forumguru
Ach je zij al in je eerste tekst dat het een K auto was en dan neem ik aan dat je niet een klasse wagen bedoelde en tsja met zo'n opmerking kun je beter een ander merk nemen hoor.
Dus mijn inziens toch een nuttige opmerking om verdere ergenis te voorkomen....

Ohja en nog een tip, voorstellen kun je beter even doen in meet en greet, krijg je vaak leuke en lieve opmerkingen en welkomst berichten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan