EGR terugroepactie petitie / brief.

Status
Niet open voor verdere reacties.

w.r.

Lid
Ik had gedacht nu ik mij nergens meer in meng de rust zou terug keren ;)maar ik volg het forum wel :bloos:

het leuke er veranderd niks en hoe meer er uit valt hoe ik meer ik mijn gelijk ga krijgen:maakmegek:
 

ertromp

Forumguru
Ik had gedacht nu ik mij nergens meer in meng de rust zou terug keren ;)maar ik volg het forum wel :bloos:

het leuke er veranderd niks en hoe meer er uit valt hoe ik meer ik mijn gelijk ga krijgen:maakmegek:
Gelukkig hij komt er weer in onze jurist :D

Je gelijk hier halen hier op het forum brengt je geen moer (egr klep) verder voor als je het nog niet door hebt.

Zet nu eens daad bij woord en ga aan de deur kloppen daar in Leusden en doe daar je kunstje.

Aan de hand van je uitkomst daarvan kun je bepalen of je "gelijk" hebt.
 

CDK

Forumguru
Gelukkig hij komt er weer in onze jurist :D

Je gelijk hier halen hier op het forum brengt je geen moer (egr klep) verder voor als je het nog niet door hebt.

Zet nu eens daad bij woord en ga aan de deur kloppen daar in Leusden en doe daar je kunstje.

Aan de hand van je uitkomst daarvan kun je bepalen of je "gelijk" hebt.
mijn idee @ertromp maar helaas voel ik zo nu en dan alleen maar zeer koude wind van een hoge toren blazen en daar blijft het bij! :banghead:

@w.r. Waar blijft die poll? Waar blijft die petitie? Hoeveel tijd heb je nodig!!? :pieker::sterretjes:

naar mijn idee past dit topic momenteel meer in het leden café --->stamtafel--->fabeltjeskrant topic thuis :shutup::tongue:
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan