EGR terugroepactie petitie / brief.

Status
Niet open voor verdere reacties.

w.r.

Lid
Het idee van een compleet nieuw topic is wellicht een goede start en dan beginnen met Skoda onderhoudskosten extreem hoog als topic en dan als inhoud het verhaal inzake de EGR en de afhandeling respectievelijk te verwachten afhandeling, aangezien dit vrijwel nr 1 is wat mensen tegenwoordig nagaan in deze prijsklasse van auto's Dan kom je in de picture bij Pon omdat het een regelrechte aanval is op de marketing strategie waarin Volkswagen Skoda en Seat en Pon maar al te graag hun auto's positioneren in het segment van oerdegelijk, lage onderhoudskosten en hoge restwaarde

Wat betreft de social media zouden we de lat lager kunnen leggen door allemaal individueel een email te sturen naar Tros Radar waarin wij onze bevindingen en verwachtingen kunnen uiten, in de hoop dat we wellicht in het programma komen
 

MarcoO2

Forumguru
@ WR: als je echt iets van de grond wilt krijgen, zou je misschien beter kunnen beginnen met inventariseren of er überhaupt een behoefte is aan wat jij wilt (wat dat dan ook zijn mag). Los daarvan is het de vraag of "het forum" (lees: de eigenaren en/of mods) überhaupt willen dat het forum gebruikt wordt voor dit soort activiteiten. Je hebt namelijk ook te maken met aansprakelijkheden.
 

polootje82

Nieuw lid
Het idee van een compleet nieuw topic is wellicht een goede start en dan beginnen met Skoda onderhoudskosten extreem hoog als topic en dan als inhoud het verhaal inzake de EGR en de afhandeling respectievelijk te verwachten afhandeling, aangezien dit vrijwel nr 1 is wat mensen tegenwoordig nagaan in deze prijsklasse van auto's Dan kom je in de picture bij Pon omdat het een regelrechte aanval is op de marketing strategie waarin Volkswagen Skoda en Seat en Pon maar al te graag hun auto's positioneren in het segment van oerdegelijk, lage onderhoudskosten en hoge restwaarde

Wat betreft de social media zouden we de lat lager kunnen leggen door allemaal individueel een email te sturen naar Tros Radar waarin wij onze bevindingen en verwachtingen kunnen uiten, in de hoop dat we wellicht in het programma komen
Het idee van een compleet nieuw topic is wellicht een goede start en dan beginnen met Skoda onderhoudskosten extreem hoog als topic en dan als inhoud het verhaal inzake de EGR en de afhandeling respectievelijk te verwachten afhandeling, aangezien dit vrijwel nr 1 is wat mensen tegenwoordig nagaan in deze prijsklasse van auto's Dan kom je in de picture bij Pon omdat het een regelrechte aanval is op de marketing strategie waarin Volkswagen Skoda en Seat en Pon maar al te graag hun auto's positioneren in het segment van oerdegelijk, lage onderhoudskosten en hoge restwaarde

Wat betreft de social media zouden we de lat lager kunnen leggen door allemaal individueel een email te sturen naar Tros Radar waarin wij onze bevindingen en verwachtingen kunnen uiten, in de hoop dat we wellicht in het programma komen

Wij hebben hetzelfde probleem met Skoda fabia 1.2 TDI.
De SGR klep lampje brand constant
Alle onderhoud bij garage gehad,en nu moeten we zelf alles betalen
Wie weet nu hoe we moeten handelen om alles vergoed te krijgen.
 

VWim

Forumguru
Als je moet kiezen tussen een rekening minder voor een grote reparatie of een keycord van 50 cent, wat kies je dan?

De gouden eeuw is nog niet voorbij zo te zien, met kralen en spiegeltjes kun je nog steeds goed handelen.
 

w.r.

Lid
Polootje82 maak een NIEUW topic aan onder fabia II Je titel wordt Skoda onderhoudskosten extreem hoog

Hierin schrijf je je bevindingen wat je exact overkomen is

Het gaat beginnen:jaja:
 

aidemos

Nieuw lid
Polootje 82 , hoe oud is je Fabia?
Coulance is 3 jaar of 100.000 km en aangezien je alle beurten bij Skoda hebt gedaan lijkt me dit geen probleem, en als dit niet het geval is moet je de rechtsbijstand inschakelen of andere juridische hulp zoeken. Bij mij lukte dit niet omdat niet alle beurten in het boekje stonden, maar in jouw geval geef ik je meer kans, succes ermee.
 

w.r.

Lid
Laat hem nou zijn bevindingen in het nieuwe topic schrijven dan gaan we daar verder Dan stijgt het topic boven zichzelf uit en heeft het wellicht meerwaarde voor andere forum leden, misschien zelfs voor jouw aidemos op termijn
 

Chatslet

Forumguru
@polootje82: Wat je zou kunnen proberen is eens navragen bij andere dealers wat de mogelijkheden zijn. Anders plaats je gewoon een bericht op de facebook pagina van Skoda. Heeft dat geen success dan stel je je dealer in gebreke door daar een aangetekende brief heen te sturen en zet je eventueel je rechtsbijstand er op.
 
Jawel, gisteren hadden we de storing "voorgloeisysteem". ANWB heeft uitgelezen en inderdaad, de EGR klep.

Mijn vraag is; valt de EGR Klep onder de zekerheidspolis (verlengde garantie)? De teller zit meer dan 100.000 km

SKODA FABIA Combi 1.2 TDI bouwjaar 2010
 

surow

Senior Member
Heb ik deze probleem (EGR) ook. Mijn auto is van 11-2011 met 70dkm.
Gisteren ben ik bij dealer gewest. Ik wacht voor coulance "offerte".
Ik laat jullie weten.
 

w.r.

Lid
Marco ik zag je reactie even tussen , wil toch even reageren dan

Wat mij overigens opvalt is dat je structureel zo gauw het gaat om Pon gaat dat je wel erg op de rem trapt, wellicht belangen?

Ik geloof persoonlijk dat een topic alleen niet tot aansprakelijkheid kan leiden ook niet als dat wellicht negatief is voor de beeldvorming waarin Skoda Pon zich graag positioneert nl. als oerdegelijk, lage onderhoudskosten en hoge restwaarden en al zeker niet als mensen gewoon hun ervaringen op papier zetten

Maar goed ik wil eigenlijk dan twee dingen nl een poll waarin een behoefte aan een dergelijk topic gemeten wordt en twee een uitspraak van de beheerders van dit forum of een dergelijk topic gewaardeerd wordt

Voor de rest wil ik voorstellen dat het lidmaatschap een onderscheid gaat maken tussen leden welke werkzaam zijn bij Pon en leden welke dat niet zijn en dat bij topics dan direct duidelijk is of het topic door respectievelijk mede en of namens Pon beantwoord wordt
 

ertromp

Forumguru
Voor de rest wil ik voorstellen dat het lidmaatschap een onderscheid gaat maken tussen leden welke werkzaam zijn bij Pon en leden welke dat niet zijn en dat bij topics dan direct duidelijk is of het topic door respectievelijk mede en of namens Pon beantwoord wordt

:banghead::banghead::banghead::banghead:

Dat kun jij wel willen maar dan het volgende:
Wat iemand in z'n privé tijd doet moet iemand zelf weten. Betreffende personen, of ze nu werkzaam zijn voor Pon, een Skoda dealer of welke garage dan maar ook zullen zeker integriteitsafspraken met hun werkgever gemaakt hebben.

Ik ga jou toch ook niet vragen om aan te geven welke pagina's uit de Kamasutra je beoefent.

Gelukkig is er nog een stukje vrijheid op dit forum en worden we niet allemaal in hokjes geplaatst met een stempel op ons voorhoofd.

Jij als jurist / advocaat / rechtsgeleerde :dankje: of wat je dan ook maar uitvoert zou beter moeten weten!
 

w.r.

Lid
We dwalen af van het onderwerp nl zullen we een pol organiseren en hoe staan de beheerders tegen een topic welke - wellicht afbreuk doet aan de marketing strategie van Pon en of Skoda - welke gericht is op het verkrijgen van een betere coulance of technische oplossing ten aanzien van soms zeer snel slijtende delen als EGR kleppen, koppelingen, remschijven, aanjagers etc bij een Fabia Greenline
 

Canon-Eye

Forumguru
nl zullen we een pol organiseren
In het algemeen organiseren "we" geen poll over welk onderwerp dan ook, maar neemt een forumlid het initiatief om een poll te creëren volgens de daarvoor op dit forum geldende spelregels.
En dan blijkt uit de respons - c.q. het gebrek daaraan - vanzelf wel hoe de forumgemeenschap er tegenaan kijkt.

Kortom: heb je behoefte aan een poll - leef je uit!
 
Laatst bewerkt:

w.r.

Lid
hoe maak ik voor deze site een poll waar mensen kunnen kiezen en welke zijn dan de forum regels hierin, idee is mensen kiezen uit een van de mogelijkheden en kunnen desgewenst een vrij veld invullen
 

MarcoO2

Forumguru
he W.R! Ik dacht dat je niet meer zou reageren!

ik heb geen band met Pon, maak je geen zorgen! ik ben echter wel genoeg bij dit forum betrokken om het te willen vrijwaren van aansprakelijkheden en gezeur.

Ik weet niet of je het internetrecht een beetje hebt bijgehouden, maar het risico van aansprakelijkheid is zeker aanwezig.
 

mhens

Lid
hoe maak ik voor deze site een poll waar mensen kunnen kiezen en welke zijn dan de forum regels hierin, idee is mensen kiezen uit een van de mogelijkheden en kunnen desgewenst een vrij veld invullen
Ik stel voor dat de poll in ieder geval rijkelijk gevuld wordt met hoofdletters en leestekens zodat mensen ook daadwerkelijk kunnen begrijpen wat ze gevraagd word... :D
 

wanderer

Senior Member
deze draad is gestart op 06-03-2013, dus bijna 1 jaar geleden en tot nu toe alleen maar gezever, ouwewijven klepperij van zullen we dit of zullen we dat en heb je al gehoord en we moeten zus en zo.....resultaat tot nu 10 pagina's onzin
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan