Dynamische knippers S2

VAG-man

Forumguru
Die complete units voor puddle lights geven een bak meer licht dan alleen een T10 lampje wisselen. Gemiste kans ;)

Ik heb nu de gekochte T10 erin zitten. Fel genoeg. Achteraf gezien voor mij de juiste keuze.

Ik heb nu aan één kant de puddle led erin en de dynamische knipper.
Het is zeker geen plug & play. De schroefgaten zitten scheef t.o.v. de plastic kap waarin je ze moet vastzetten (Zie onderste 2 foto's). Ik heb ze met wat langere parkers vastgezet, maar dat kom je weer in de problemen om de puddlelight te monteren. Uiteindelijk wel gelukt. De maatvoering is redelijk. Niet perfect, maar het kan er mee door.


IMG_20200629_161227.jpg IMG_20200629_161219.jpg
 
Laatst bewerkt:

VAG-man

Forumguru
Zo gistermiddag de andere kant ook gedaan. Ik ben heel tevreden met de dynamische knippers én de puddlelight's.

Ik heb contact gehad met de verkoper van de dynamische knippers dat ik niet blij ben dat de schroefgaten niet overeen komen. Uiteraard met foto's aangetoond.
Ze hebben netjes €10, terug gestort als compensatie. Lang leve Ali.
 

JeSko

Forumguru
Maar je ziet er langs buiten niets van? Dat de gaten niet overeenkwamen? Vet resultaat sowieso, echt top! Maar durf dit zelf niet aan...
 

VAG-man

Forumguru
Om de knippers vast te schroeven neem je parkers die langer zijn dan de originele schroefjes. Let op wel een platte kop gebruiken anders past de puddlelight niet meer.
Het is op die schroeven na plug & play.
 

VAG-man

Forumguru
Maar je ziet er langs buiten niets van? Dat de gaten niet overeenkwamen? Vet resultaat sowieso, echt top! Maar durf dit zelf niet aan...

Nee aan buitenkant zie je dat niet.
Enige verschil zijn mooie rookkleurige en dynamische knippers!
Dat donkere past geweldig bij zwarte Suppie.
 
Laatst bewerkt:

Chrisjemol

Forumguru
En besteld
Ben benieuwd of ze binnen gaan komen met dat corona gedoe

en of ik de hele handel een beetje fatsoenlijk uit elkaar kan krijgen
 

EdK

Forumguru
Ben benieuwd of ze binnen gaan komen met dat corona gedoe
Tuurlijk wel, weet je hoeveel vliegtuigen er op schiphol aan de grond staan ?
Wel één er van kan zeker dat bestellinkje van jou ophalen hoor !!

Maar duurt misschien momenteel allemaal iets langer , maar aankomen doet het zeker wel...
 

VAG-man

Forumguru
@Chrisjemol het duurde bij mij 6 weken. Van half mei tot eind juni.
Heb je ook gelijk leds (T10) voor de puddlelights besteld? Alles moet toch los.

Om het 2e schroefje van de knipper los te krijgen moet eerst de puddlelight eruit.
De oogjes op de puddlelights waar de schroefjes doorheen gaan breken bijna altijd deels af. Om ze weer vast te krijgen heb ik gebruik gemaakt van een klein ringetje met daar doorheen het schroefje.
 

Chrisjemol

Forumguru
Ik heb idd de puddle lights ook besteld en doe net zoals jij het hele spul in 1x

ik zal erop letten, heb gelukkig bakken vol schroefjes en ringetjes
 

JeSko

Forumguru
Vraagje @VAG-man , ik twijfel er nu toch ook aan deze te bestellen en dan eventueel samen met iemand handiger dan mezelf, die ik nog moet vinden :tongue:, te installeren. Echter in de beschrijving staat dat het past op een SuperB tot 2013, dus de pre fl, de FL na 2013 staat er niet tussen vermeld, enig idee of deze spiegels idem zijn? Ik gok van wel, maar je weet het maar nooit. Puddle lights heb ik al liggen, maar dit zijn geen t10 lampjes zoals die van u, maar hele units met bekabeling, echter als ik zie hoe mooi jouw eenvoudige t10 lampjes branden zou ik deze liever meteen er bij bestellen, ik wil het ook niet TE fel namelijk, dat zou vloeken met mijn Xenon.

Vriend van me zegt nu wel juist dat in BE de keuring moeilijk kan doen over dynamische blinkers op auto's die dit origineel niet hebben, heeft hij ook meegemaakt :(
 
Bovenaan Onderaan