Dynamische knippers S2

Topic in 'Superb II' gestart door VAG-man, 20-07-2019.

1. JeSko

JeSko Forumguru

Aangekomen @VAG-man , degene die je aanrade, benieuwd of deze nog feller zijn als mijn huidige 35 Watt mistlampen. 20200724_052549_copy_2016x1512.jpg

VAG-man vindt dit leuk.

2. EdK

EdK Forumguru

En nu hopen dat je bedrading en behuizing de extra stroom en warmte aankan.....:pieker::pardon:

hemi24 vindt dit leuk.
  3. VAG-man

VAG-man Forumguru

Als dat niet zo was had ik @JeSko deze niet aangeraden. De bedrading van 35W of 55W zijn gelijk in dikte.

JeSko vindt dit leuk.
  4. JeSko

JeSko Forumguru

Neen weet ik wel hoor @VAG-man .

Vanacht nog een filmpje gemaakt van de niet LED kentekenverlichting, heerlijk wit licht zonder LED te hoeven installeren, was op dit uur erg mooi om zien al zeg ik het zelf :D

VAG-man vindt dit leuk.
  5. VAG-man

VAG-man Forumguru

Nou nog de gele puddle lights vervangen.

JeSko vindt dit leuk.
  6. JeSko

JeSko Forumguru

Yes dezelfde als de uwe zijn onderweg @VAG-man , de witte t10 lampjes die je samen met je dynamische knippers hebt vervangen :)

VAG-man vindt dit leuk.
  7. j0p3Y

j0p3Y Lid

Zoek naar vervanging voor de bochtverlichting, dus led-vervanging voor de H8 halogeen pitjes.
    Wat ís er op Aliexpress wat goed betrouwbaar is (niet dat het uitfikt) en wat goede lichtopbrengst geeft ?
    Van dit merk heb ik eerder lampjes gehad, prima spul, zeer goede lichtopbrengst ook:

€ 12,07 37%OFF | AUXITO 2Pcs 9006 HB4 LED Fog Lights H11 H8 HB3 LED Bulb for Skoda Octavia a3 a7 a5 2 Rapid Fabia Yeti Kodiaq Superb Kamiq Karoq
    https://a.aliexpress.com/_B1MqTK[​IMG]

8. VAG-man

VAG-man Forumguru

We gaan van dynamische knippers naar puddlelights naar de bochtverlichting.

@j0p3Y er is genoeg geschreven over het ver vangen van de H8 lampen. Even een zoekopdracht starten.

Conclusie is eigenlijk dat je beter witte H8 halogeenlampen kunt kopen.

9. Chrisjemol

Chrisjemol Forumguru

Nou, heb vandaag de dynamische knippers in de spiegels zitten. Meteen de puddle lights vervangen want de boel ligt toch open dan
    Wat zit alles in die spiegel toch gammel vast zeg. Allemaal kleine plastic clipjes, zijn er al een paar gesneuveld...

en idd de bevestigingsgaatjes van de nieuwe knippers zitten onder verkeerde hoek, maar toch gewoon de schroeven erin gedraaid en zit prima vast.

al met al blij mee, ook dat ik ze al had liggen aangezien de superb vd week is afgekeurd omdat het led spiegel knipperlicht vd bestuurderskant bijna geen licht meer gaf...
    Zal nu wel goedgekeurd worden vd week schat ik

VAG-man en JeSko vinden dit leuk.
  10. JeSko

JeSko Forumguru

Jazeker is het maar gammel daarbinnen @Chrisjemol, zelf ook één clipje afgebroken, het staat wel bomvol Audi logo's onder en in die kappen :D

11. Canon-Eye

Canon-Eye Forumguru

Maar geen Audi premiumkwaliteit dus...

12. JeSko

JeSko Forumguru

Geen idee hoe Audi hun spiegels van kwaliteit zijn @Canon-Eye .

13. VAG-man

VAG-man Forumguru

@Superden jij had zo ook besteld. Heb je ze er al inzitten?

@Chrisjemol je hebt ze begin juli besteld en nu pas gemonteerd?

14. Chrisjemol

Chrisjemol Forumguru

Ja nu pas geplaatst. Geen tijd voor gehad. Na de afkeur vd apk vd week maar iets anders niet gedaan en de knipperlichten geplaatst.
    Zulke dingen hebben bij mij echt geen haast

EdK vindt dit leuk.
  15. Dave440

Dave440 Lid

Gisteren ook bij mij het setje dynamische knippers gemonteerd. Het is wel duidelijk dat het gemaakt is om een keer in elkaar te zetten, en daarna nooit meer los te hoeven halen... Resultaat is wel mooi, donker gekleurde glaasjes. Geen chroomlook strip meer, en een peut licht als je knippert...

VAG-man vindt dit leuk.

Deel deze pagina