Dynamische knippers S2

JeSko

Forumguru
Neen weet ik wel hoor @VAG-man .

Vanacht nog een filmpje gemaakt van de niet LED kentekenverlichting, heerlijk wit licht zonder LED te hoeven installeren, was op dit uur erg mooi om zien al zeg ik het zelf :D

 
Zoek naar vervanging voor de bochtverlichting, dus led-vervanging voor de H8 halogeen pitjes.
Wat ís er op AliExpress wat goed betrouwbaar is (niet dat het uitfikt) en wat goede lichtopbrengst geeft ?
Van dit merk heb ik eerder lampjes gehad, prima spul, zeer goede lichtopbrengst ook:

€ 12,07 37%OFF | AUXITO 2Pcs 9006 HB4 LED Fog Lights H11 H8 HB3 LED Bulb for Skoda Octavia a3 a7 a5 2 Rapid Fabia Yeti Kodiaq Superb Kamiq Karoq
https://a.aliexpress.com/_B1MqTK
f358c417e83b777ae14337acff6f48d0.jpg
 

VAG-man

Forumguru
We gaan van dynamische knippers naar puddlelights naar de bochtverlichting.

@j0p3Y er is genoeg geschreven over het ver vangen van de H8 lampen. Even een zoekopdracht starten.

Conclusie is eigenlijk dat je beter witte H8 halogeenlampen kunt kopen.
 

Chrisjemol

Forumguru
Nou, heb vandaag de dynamische knippers in de spiegels zitten. Meteen de puddle lights vervangen want de boel ligt toch open dan
Wat zit alles in die spiegel toch gammel vast zeg. Allemaal kleine plastic clipjes, zijn er al een paar gesneuveld...

en idd de bevestigingsgaatjes van de nieuwe knippers zitten onder verkeerde hoek, maar toch gewoon de schroeven erin gedraaid en zit prima vast.

al met al blij mee, ook dat ik ze al had liggen aangezien de superb vd week is afgekeurd omdat het led spiegel knipperlicht vd bestuurderskant bijna geen licht meer gaf...
Zal nu wel goedgekeurd worden vd week schat ik
 

Chrisjemol

Forumguru
Ja nu pas geplaatst. Geen tijd voor gehad. Na de afkeur vd apk vd week maar iets anders niet gedaan en de knipperlichten geplaatst.
Zulke dingen hebben bij mij echt geen haast
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK
Gisteren ook bij mij het setje dynamische knippers gemonteerd. Het is wel duidelijk dat het gemaakt is om een keer in elkaar te zetten, en daarna nooit meer los te hoeven halen... Resultaat is wel mooi, donker gekleurde glaasjes. Geen chroomlook strip meer, en een peut licht als je knippert...
 
Bovenaan Onderaan