Dynamische knippers S2

VAG-man

Forumguru
Volgens mij kun je via VCDS de fout die je op het dashboard krijgt laten verwijderen v.w.b. de kentekenplaatverlichting. Dan hoef je dus geen duur spul te kopen.
 

VAG-man

Forumguru
En voor je S2 FL ook een panklare oplossing in plaats van de Ali meuk

https://www.skoda-parts.com/spare-part/000052110-led-number-plate-lights-skoda-25075.html

LED lighting for your number plate as a replacement only for the 5N0943021B, Rapid (without Start-Stop and without any light assistant), Yeti after MY 2014 (facelift), Superb 2 after MY 2014 (facelift).

Bekijk bijlage 81117


Ik zou deze nemen @JeSko.

Hé ik zie dat deze passen op elke S2!

Edit: aansluiting is wel anders bij mij.
 
Laatst bewerkt:

JeSko

Forumguru
Die van Ertromp staan op kop dan, zijn niet eens duur voor zo'n set.

@VAG-man

Is het niet met zo'n plug and play fiche bij jouw auto?
 
Laatst bewerkt:

Tman0961

Forumguru
@VAG-man, dat is waar ook. Dat had ik ook al gelezen nu je het zegt. Echter de draad door de overige lampeberichten even kwijt geraakt:)

Heel benieuwd hoe ze zullen bevallen en hoe het installeren je af gaat.
 

VAG-man

Forumguru
Ja het is een zooitje geworden dit topic. Ik zal berichten hoe de dynamische knippers bevallen evenals de nieuwe puddle lampjes.
 

VAG-man

Forumguru
Morgen is het zover dan ontvang ik de dynamische knippers. Inmiddels €6 goedkoper geworden.

Ik ga ze niet eerder installeren voordat ik ook de T10 LED lampen binnen heb voor de zijspiegels.

#Aliexpress € 30,03 66%OFF | Dynamische Blinker Voor Skoda Octavia MK2 A5 Superb B6 3T Led Richtingaanwijzer Spiegel Licht 2009 2010 2011 2012
https://a.aliexpress.com/_BP8jTk
 

brepus13

Forumguru
Die complete units voor puddle lights geven een bak meer licht dan alleen een T10 lampje wisselen. Gemiste kans ;)
 

brepus13

Forumguru
@VAG-man handig zo’n secretaresse!

@JeSko wil je tegen @VAG-man zeggen dat wat extra licht bij je voordeur met name in het donker wel fijn Kan zijn. Verder natuurlijk ieder zijn eigen keus he :-) thnx alvast voor het doorgeven...


Edit: jesko heeft zijn post verwijderd waar dit over ging....
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan