Dynamische knippers S2

JeSko

Forumguru
Oei das jammer @VAG-man , geen probleem hoor beter zo dan dat ik ze al gekocht zou hebben. Want daar ben ik dus ook niets mee als ze zo snel doorbranden.

Komt dat vaak lange wikken en wegen van me nog van pas. Wel jammer ik ga toch doorzoeken want wittere lampen aan de nummerplaat maken de auto een stuk moderner.
 

Joti

Senior Member
Heb al 2 maanden zonder problemen insteek LED erin zitten afkomstig van interieurverlichtingset.
 

JeSko

Forumguru
Vergelijkbaar met degene die ik in de link heb staan? En dan laten resetten via vcds neem ik aan?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

JeSko

Forumguru
Voila besteld, zal wel zien wat het geeft, heb gelijk maar een volledige set voor het interieur bij gekocht. Bevalt het niet of gaat het stuk so be it.
 

VAG-man

Forumguru
Je hebt die gekocht van jou link? Dan ben ik daar benieuwd naar of deze het langer uithouden dan een paar weken. ;)
 

JeSko

Forumguru
@VAG-man

Ik zal het je laten weten ;) vind het wel raar dat zoveel gebruikers zeggen dat ze werken zonder foutmelding? Normaal zouden deze zonder weerstand toch melding moeten geven of coderen die ze allemaal? Is dat eigenlijk makkelijk zelf uit te coderen? Of best laten doen?
 
Laatst bewerkt:

brepus13

Forumguru
Ik had ook nog lampjes over van mijn Interieur led set en heb deze insteek ledjes bij de kentekenplaat geplaatst. Na coderen werkt het alweer een paar maanden prima en storingsvrij.
 

JeSko

Forumguru
@ertromp

Ik wist niet eens dat zoiets bestond, maar de set van Alli kost nu niets en is ook goed voor in het interieur, deze kan ik eventueel wel bijbestellen en dan gebruiken voor de nr plaat idd. Echter zijn diegene van in de Link enkel voor de S2, en niet voor de S2 FL. Voor de S2 FL hebben ze geen nummerplaat verlichting.

@brepus13

Ook van Ali?
 

brepus13

Forumguru
@ertromp

Ik wist niet eens dat zoiets bestond, maar de set van Alli kost nu niets en is ook goed voor in het interieur, deze kan ik eventueel wel bijbestellen en dan gebruiken voor de nr plaat idd. Echter zijn diegene van in de Link enkel voor de S2, en niet voor de S2 FL. Voor de S2 FL hebben ze geen nummerplaat verlichting.

@brepus13

Ook van Ali?

jep, had een interieur setje besteld om te proberen en hield een paar lampjes over. Ook mijn wimpers heb ik voorzien van dezelfde insteek ledjes. Werkt allemaal prima. Wel even coderen want ik heb liever geen weerstanden ertussen.
 

VAG-man

Forumguru
Dit zijn units voor een 4-deus uitvoering? Er staat 4D.

Waarom heeft dit bedrijf geen verschil tussen de pré FL en FL? Terwijl SuperSkoda dat wel heeft. Er klopt één van de twee niet.
 

VAG-man

Forumguru
Er schijnt een verschil in te zitten. De units van SuperSkoda zijn specifiek voor de combi en niet voor de 4D- uitvoering.
@WhiteSuperB je hebt toch een combi?
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan