Dynamische knippers S2

Joti

Senior Member
Daarom haal je het er ook met een korte stevige ruk er vanaf, en niet teveel en lang druk uitoefenen.
 

JeSko

Forumguru
Weet jij trouwens waar je LED-lampen voor de kentekenplaat kunt vinden? Degene die ik heb zijn niet de goede, dwz, volledige units van Ali maar deze worden veel te heet omdat ze met een weerstand aan de carrosserie gemonteerd dienen te worden, werd me hier sterk afgeraden, ik vroeg me af of het ook mogelijk was om gewoon ledjes in de originele behuizing te monteren?
 

VAG-man

Forumguru
Gewoon bij ome Ali. Ik weet zo niet de maat.

Zoek op "led festoon".

Je moet wel via VCDS de kentekenplaat op led zetten anders krijg je een foutmelding op je dashboard.
 

JeSko

Forumguru
Staan er veel op, wel diverse maten, 31,36,39 en 41 mm breedte. Welke is het?

Slim btw van die zuignap, heb ik nog liggen normaal.
 

VAG-man

Forumguru
Komt niet zo precies. Waarschijnlijk krijg je 31 en 39mm ook passend. Gewoon die metalen lipjes aan beide zijden iets bijbuigen.;)
 

VAG-man

Forumguru
Ik heb even in mijn S2 verdiept.
Ik gebruik toch geen ledlampen in de kentekenplaatverlichting. Was vergeten dat ze na een paar weken al verbrand waren.

Heb toen veel ingelezen en kwam tot de conclusie dat alleen leds met weerstanden mogelijk is. Door de kleine ruimte gaan zonder weerstanden te snel kapot. Ik wil zelf niet werken met weerstanden, omdat ik dit te gevaarlijk vind.

Sorry voor de verwarring.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan