Dynamische knippers S2

VAG-man

Forumguru
Ik ga ook de "puddle lights" (instapverlichting in de spiegel) vernieuwen. Als je toch eenmaal de spiegel demonteert.

Ik zag op YouTube dat het OEM lampje T10 is?
Waarom zijn er dan nieuwe led-units voor de puddle lights, als je er ook een T10 ledlamp in kan doen?

Hetzelfde geldt voor de kentekenplaatverlichting. Er worden volledige units aangeboden, maar ik heb zelf het OEM lampje vervangen door led. Stukken goedkoper.
 

EdK

Forumguru
Waarom word een led nog steeds als luxe gezien door de heren autobouwers ??
Zijn we al niet zover dat dit gewoon standaard allemaal LED moet zijn ???

En niet alleen bij VAG hoor, wij hebben ook een product op zaak , en op velen van dat verkochte product doe ik onderhoud.
En elk jaar sta ik daar de controle lampjes van te vervangen ( gloeilampje)
En ook al eens voorgesteld om daar led vervangers voor te zoeken...
Maar nee, die zijn veel te duur dus dat wil de klant niet !
Terwijl veel andere nieuwere producten bij ons wel LED word toegepast, zelfs RGB

En als ik nu me Caddy van zaak bekijk, de cabine en laadruimte verlichting is LED
de dagrijverlichting is LED en kentekenplaat verlichting is LED.

Maar de rest............. allemaal gloeilampies .......
 

VAG-man

Forumguru
Dit is het filmpje waarop het T10? lampje zichtbaar is op 2:50 minuten.

Kan iemand bevestigen dat dit T10 is?

 

JeSko

Forumguru
Pff wat een gepriegel voor een stomp puddle lampje, begin ik niet aan dat is gegarandeerd spiegel kapot of plastic kapot, niks voor mij. Zonde want heb zo'n puddle lights klaarligge.
 

EdK

Forumguru
die van Superskoda, welke ik gebruikt heb voor de Karoq, zijn helaas een stuk minder fel.
Leuke is als filmpje begint zie ik KOPACEK staan, en als je naar website van Superskoda gaat dan staat daar ook met grote letters KOPACEK.

Dus denk dat het gezichtsbedrog is wat je op merkt !!??
 

JeroenHamann

Forumguru
De instap verlichting in de spiegel heb ik al vervangen door led echt top, heb ze 2 jaar geleden bij superskoda gekocht.
Die dynamische knipperlichten ga ik denk ik ook bestellen toch echt een upgrade van je auto denk ik zo
 

VAG-man

Forumguru
Ik heb besloten de instapverlichting van de buitenspiegels de gloeilamp T10 te vervangen voor led-lamp. Dit scheelt mij zo €20,-.
 

JeSko

Forumguru
Betekent dit dan dat de buitenspiegels niet uit elkaar moeten...?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

VAG-man

Forumguru
Zeker wel. Kijk maar eens goed naar het YouTube filmpje een paar posten terug. Spiegel demonteren, kappen eraf dat blijft hetzelfde.

Deze T10 heb ik gekocht voor de puddle lights.

#Aliexpress € 0,93 50%OFF | Bevinsee T10 T8 T12 194NA 161 558 Led-lampen Parking Richtingaanwijzer Lamp Voor Ford F-150 Auto Dome lamp 835-SMD Chips LED
https://a.aliexpress.com/_BPizSo
 

Joti

Senior Member
Dit is supersimpel zelf te doen, kwartier per kant voor dynamische knipper en LED puddle light. Goed kijken hoe je het uit elkaar haalt, zo gaat het ook weer terug erin.
 
Bovenaan Onderaan