Dynamic pakket en stoelverwarming

Vreemd.., zoals al eerder ergens gemeld staat in de handleiding (op pag.73) "Let op
■ Bij de sportstoelen zijn de hoofdsteunen in de rugleuningen van de voorstoelen geïntegreerd. Deze hoofdsteunen kunnen niet in hoogte worden versteld of wor- den uitgebouwd."


Hallo CoesDoes,

Is er al een handleiding beschikbaar dan?
 

Rick

Senior Member
De dealer wist me te vertellen dat de sportstoelen exact dezelfde stoelen waren als in de Golf highline. Ik betwijfel dat, want de golf highline heeft normaal uitziende stoelen met losse hoofdsteunen (vw dealer zit naast skoda daar). Misschien bedoelde hij dat ze dezelfde vorm e.d. hebben
 

Gysman

Actief lid
Treurig, al die dealer onkunde. Je moet als klant maar hopen dat jouw dealer weet waarover hij praat.
 

Gieliovd

Forumguru
Jammer is dat hè... en je prikt er zo doorheen als je je een beetje voorbereid. Dan kom je als serieuze klant echt met een rotgevoel terug van je bezoekje.

Ik heb zoiets van weet je het niet, zeg dat dan en zoek het op of bel Pon.

Ik weet niet waar we staan in deze discussie, is te lang... maar wat ik heb geleerd is:
- Dynamic pakket biedt andere stoelen, met vaste hoofdsteun
- Stoelverwarming is gewoon beschikbaar op deze sportstoelen

De discussie over 3 of 4 spaaks stuur en wel of geen DSG flippers is me nog onduidelijk.
 

Darkside

Forumguru
Eens. Een auto heeft best veel opties en uitzonderingen. En zeker bij een nieuw model is dat lastig. Maar het is wel zijn werk om er wat van af te weten en de klant juist te informeren. Helaas weten veel dealers veel maar weinig over hun auto,s. Wat het behoorlijk lastig maakt voor de klant als hij wat moet bestellen.
Ook bij modeljaar wisselingen weten ze vaak niet wat er veranderd. Ik vind dat behoorlijk onprofessioneel.
Een dergelijke houding kan ik me niet permitteren op mijn werk.
 

Rick

Senior Member
3-spaaks is volgens mij ook een zekerheidje.

Over die dealers: blijf me ook altijd verbazen dat zo'n social media team niet af en toe op het forum kijkt en daar antwoorden geeft. Haalt een hoop onrust weg. En idd als iets onduidelijk is zeg je dat gewoon.
 
Ik vind dat altijd best genant als ik bij een dealer ben en er meer van weet dan zij. En dat is meestal het geval. :(
 
Voor wat betreft het Dynamic pakket, 3-spaaks stuurwiel is zeker. Wordt geleverd bij het pakket. De stoelen hebben vaste hoofdsteunen maar lijken idd qua zitvorm op die van de Golf Highline.
Voor wat betreft de dealer, volgens mij weten wij op het forum meer dan de gemiddelde dealer. Idd bijzonder dat ik de dealer meer kan vertellen dan hij mij..... image.jpg image.jpg
 

TedVlemmings

Forumguru
Ik vind dat altijd best genant als ik bij een dealer ben en er meer van weet dan zij. En dat is meestal het geval. :(

Toch best logisch? Hier zit een verzameling mensen die in totaal waarschijnlijk bij elke dealer in Nederland klant is, hoort men bij de ene iets dan komt het hier te staan (waarheid of niet) op zulke momenten gaat desbetreffende bron natuurlijk niet alle collega dealers bellen om ook deze info te delen. Zodra iets officieel via de importeur bekend wordt weet de dealer het ook over het algemeen lijkt me. Dit wil overigens niet zeggen dat ik vind dat bepaalde info wel laat bij de dealer bevestigd of ontkracht kan worden. Zorg er bijvoorbeeld voor dat bij de aankondiging van een Dynamic pakket bekend is wat het is en hoe het eruit ziet, zolang je die info niet hebt begin er dan niet over..
 
Hoi,

Ik moet deze week mijn keuze maken voor me auto. Het wordt een Octavia III Combi 2.0TDI Business Elegance. Dat is zeker alleen wel of geen Dymanic pakket wegens het volgende;

Als het Dymanic pakket gekozen wordt behoud je dan de stoelverwarming? Ik kan dit zo nergens terug vinden dat het er niet meer op zit. :o_O:

Wellicht dat 1 van jullie dit weet?

Grt
 

VR46

Lid
Ik heb zowel het Dynamic pakket als de leer- alcantara optie besteld, zowel de leasemaatschappij als de dealer hebben de order bevestig, dus ik ga er van uit dat deze optie mogelijk is
 

rdrummen

Senior Member
Vreemd, mij werd enige tijd geleden verteld dat die combinatie absoluut niet besteld kon worden.
Dynamic-pakket zou alleen kunnen met de bijbehorende stoffen bekleding, niet met leer/alcantara.
Ik hoor graag als je daar meer (nieuwe) info over zou hebben.
 
Bovenaan Onderaan