Dus...

eeuwige_student

Actief lid
Gelukkig dat hij het weer doet. Hopen dat het zo blijft. Uit kostenoverweging snap ik wel dat ze niet gelijk alle verstuivers hebben vervangen. Maar ik denk dat ik weinig vertrouwen in de rst zou hebben. Maar laten we hopen dat ik geen gelijk heb.

EdK

Forumguru
Heb één van de eerste BMW K75 motorfiets gehad die ook verstuivers had.
En ook ooit in begin gehad dat één die de geest gaf.
En werd er dus maar één vervangen.
Ondanks dat, daarna jaren probleemloos doorgereden zonder verdere problemen.
Ach dat moet met Skoda ook kunnen lijkt me zo.

tritus

Senior Member
Klopt zeker, maar als bij een nieuwe auto binnen een korte tijd er twee stuk gaan, lijkt het erg op een productiefout.
Dat is inderdaad ook mijn gevoel. Als er 1 onderdeel toevallig stuk gaat, is dat pech. Maar zo kort op elkaar 2 verstuivers is in mijn ogen wel verdacht.

tritus

Senior Member
Gloeiende gloeiende......

Ik was zojuis bijna thuis, spring het motorblok lampje aan. Auto rijd verder normaal en maakt geen rare geluiden. Toen ik voor de deur stond, heb ik de auto even een half uur laten staan en opnieuw gestart. Lampje blijft aan en de motor maakt max 2,500 toeren wanneer ik gas geef terwijl de auto in z'n vrij staat. Misschien dat dat laatste normaal is bij een onbelaste motor. Maar dat lampje hoort niet te branden natuurlijk.

Meteen de verkoper van de garage op z'n mobiel gebeld en die wist natuurlijk meteen hoe laat het was. Morgenochtend komt hij meteen de auto bij me thuis ophalen en laat zijn auto achter.

Word vervolgd.

Word hier nu inmiddels wel lichtelijk chagrijnig van...

eeuwige_student

Actief lid
Gruwelijk balen. Maar eerlijk gezegd was ik er wel al een beetje bang voor. Volgens mij hadden ze beter alle verstuivers kunnen vervangen. Dus laten we maar hopen dat het een van de nog niet vervangen verstuivers is.......

tritus

Senior Member
Gruwelijk balen. Maar eerlijk gezegd was ik er wel al een beetje bang voor. Volgens mij hadden ze beter alle verstuivers kunnen vervangen. Dus laten we maar hopen dat het een van de nog niet vervangen verstuivers is.......
Ja dat hoop ik ook. Als het weer een oude verstuiver is die roet in het eten gooit, dan neem ik de auto niet meer mee totdat ze allemaal vervangen zijn. Dit heb ik overigens ook zo afgesproken met de dealer.

MacRembrandt

Forumguru
Het is net de betere drama-serie en ik houd van binch-watching, dus: benieuwd naar het vervolg, 1. wat de eerste bevindingen van de garage zijn, 2. wanneer ze 'm terug verwachten en 3. waar je dan nu in mag rijden.

Maar nog het meest leef ik met je mee. Wat een ellende met een nieuwe auto,zeg!
Sterkte!

Goofy@5E

Forumguru
Dit is de ergste nachtmerrie die je kunt meemaken als autoliefhebber, ik zou der verdomme van wakker liggen:mad::mad::mad:
Zou al beginnen te overwegen met juridische stappen Sterkte!!!!!!

memoscan

Senior Member
Beste Tritus,
heb hele toestand rondom je nieuwe auto gevolgd, wordt het niet langzamerhand eens tijd om de koopovereenkomst te ontbinden, ik persoonlijk vindt dat je genoeg gedaan hebt en alle medewerking hebt gegeven, ondergetekende had inmiddels al mijn rechtsbijstandverzekering ingeschakeld nadat ik de dealer op de hoogte had gesteld.
Sterkte gewenst !

Bovenaan Onderaan